22/2/13

Blue Tango @ Sin Radio

Για το Σάββατο 23/2 από τις Ραδιοτυπίες και το Sin Radio ένα μικρό αφιέρωμα στο Tango, ειδικά αφιερωμένο στην Ρία (που γιορτάζει ντε, περάστε να της ευχηθείτε).
Ραδιοτυπίες @ Sin Radio, Σάββατο στις 19:00
Μετά την απίστευτη βροχή περιμένουμε έναν αναζωογονητικό ήλιο να μας φτιάξει την διάθεση κι εγώ μαζί σας να συμβάλω όσο μπορώ σε αυτό. Με όμορφους ήχους κι έναν χορό που είναι ότι πρέπει για να σε ηρεμήσει ή να σε ανεβάσει, αναλόγως... 
Ελπίζω να έχετε όλοι ένα πολύ όμορφο Σάββατο ότι κι αν κάνετε, με πολύ αγάπη και χαρά μόνο - όλα τα άλλα είναι ψυχοφθόρα και προτιμώ να τα αφήνουμε εκτός, σας φιλώ όλους.

13 σχόλια:

  1. συγκινήθηκα!!!

    ευχαριστώ όμορφέ μου!

    θα σε ακούσω και χωρίς τηλεφωνήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω δεν ξέρω τι είναι σήμερα αλλά

    Ρία χρόνια σου πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ria μου να είσαι καλά γλυκιά μου, όσο για το χωρίς τηλεφωνήματα δεν γίνεται... είναι κι η γιορτή σου εξάλλου, φιλιά πολλά και τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nasia αύριο είναι η γιορτή της Ρίας καλό μου, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hfaistiwna να είσαι καλά μικρέ μου, φιλιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. blue ,καλή εκπομπή να έχεις και να μεταφέρεις τα χρόνια πολλά και όμορφα από μένα στη ria.εγώ εκείνη την ώρα του Σαββάτου εργάζομαι και δεν θα μπορέσω να σε ακούσω,θέλω όμως να αφιερώσεις στη ria και τη Νάσια το τango από την ταινία Scent of a Woman....
    καλό βράδυ blue

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εννοείται ότι θα είμαι παρών για ένα tango με την κοριτσάρα μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kosta ξέρεις ότι δε σου χαλάω χατήρι, καλή δουλίτσα και θα μεταφερθούν οι ευχές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παύλο αν δεν την χορέψεις εσύ τότε ποιος; (εγώ πάντως καλύτερα να το αποφύγω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος23/2/13, 7:29 μ.μ.

    πολύ καλή επιλογή σου...να σαι καλά
    α..ηρθα και καθυστερημένος αλλά στάθηκα τυχερός λόγω των θεμάτων....
    αντε να ακουσουμε τα άσματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος23/2/13, 8:09 μ.μ.

    πολύ καλές επιλογές ασματων..να σαι καλά καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. homemade να είσαι καλά, όντως σήμερα άρχισα με καθυστέρηση λόγω τεχνικών (μου) προβλημάτων, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε