20/12/06

Τamar & Ramon

Αυτή είναι όμορφη και το ξέρει. Ποζάρει στις φωτογραφήσεις με ύφος, δέχεται οτιδήποτε της φορέσεις αγόγγυστα (σαν τα παλιάλογα θα έλεγα), κάνει ότι της περάσει από το πόδι για να βουτήξει μια λιχουδιά, είναι νευρόσπαστη (αν μπορούσε θα κοιμόταν όρθια σαν τα άλογα), δεν τρελαίνεται για χάδια παρά μόνο αν έχει να κερδίσει κάτι, είναι λιοντάρι στο ζώδιο και έχει όλα τα καλά αλλά κυρίως όλα τα κακά του ζωδίου. Την αγαπάω πολύ όμως, από 45 ημερών μέχρι και τώρα που έγινε 5 και κάτι χρονών είναι από τα πολυτιμότερα όντα που βρίσκονται κοντά μου.


Αυτός είναι ακόμη πιο όμορφος αλλά δεν το παίζει. Δεν ποζάρει με τίποτα στις φωτογραφήσεις, συνήθως περιμένω με τις ώρες με τη φωτογραφική στο χέρι για να τραβήξω μια καλή του πόζα, είναι αλήτης -κοπρήτευε για 2 μήνες πριν τον μαζέψουμε, για την ακρίβεια πριν μας διαλέξει από μόνος του, μας δείχνει ευγνωμοσύνη που τον κάναμε καλά (εκτός από τα χιλιάδες τσιμπούρια που είχε πάνω του έπασχε από καλαζάρ και ωτίτιδα), είναι απίστευτα χαδιάρης και γενικά ότι πιο καλόβολο σε ζώο. Μόνο του ελάττωμα ότι την κοπανάει όταν βρει ελεύθερο πεδίο (και ενίοτε μπορεί να τσιμπήσει και κανένα προβατάκι αν του βρεθεί στο δρόμο του, sorry προβατάκο αν έφαγε κάποιον συγγενή...). Τον αγαπάω κι αυτόν πολύ.

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος29/11/10, 11:50 π.μ.

    Κάπου πήρε το μάτι της μαμάς ότι έχετε σκυλάκι/α και μου τό'πε. Ψάχνω να βρω κι άλλα σκυλάκια που έχουν δικό τους blog σαν κι εμάς και ήθελα να σας ρωτήσω. Δεν είμαι σίγουρη αν έχετε ένα ή δύο, μπερδεύτηκα. Εχει το σκυλάκι σας blog? Αν όχι, γιατί δεν του φτιάχνεται ένα να έχω κι εγώ παρέα. Μέχρι τώρα έχω βρει τον Ερικ και την Ραννινα. Φιλικά, Φολύ (και Μπάμπυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε