20/6/12

Τα Νο1 όταν γεννήθηκα - Μουσικό Μπλοκοπαίχνιδο

Μετά από τις προσκλήσεις των αγαπημένων mahler76 & Katerina δεν μπορώ να μην παίξω κι εγώ στο παιχνίδι τούτο, έχουμε και λέμε λοιπόν:

Την ημέρα που γεννιόμουν στην Αμερική Νο1 ήταν το Ticket to Ride - The Beatles:
ενώ αντίστοιχα την ίδια ημέρα Νο1 στην Αγγλία ήταν το Where are you now, my love - Jackie Trent:
Ελπίζω να είστε όλοι καλά, εμείς πάλι τι να λέμε, κυβέρνηση έχουμε (να δούμε για πόσο), υγεία έχουμε (και το αυτό επιθυμούμε δια εσάς) κι ευελπιστούμε να περνάμε καλά με τους ανθρώπους που αγαπάμε αρχικά (και βλέποντας), φιλιά σε όλους και τα λέμε.

 Υ.Γ.: δεν χώνω κανέναν στο παιχνίδι όποιος θέλει ακολουθεί βεβαίως. (οι αναζητήσεις στα παρακάτω links:  (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UK_Singles_Chart_number_ones) για το Ηνωμένο Βασίλειο και (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_number-one_hits_%28United_States%29 ) για τις ΗΠΑ.")

16 σχόλια:

  1. αααα και το δεύτερο πολύ καλό! Ερωτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το Ticket to Ride, από τα αγαπημένα μου των Beatles!

    Μα τι σταδιάλα, η μεγαλύτερη του διαδικτύου είμαι; Α, όχι, ξέχασα... Η μεγαλύτερη είναι η Τανίλα!
    Θα το παίξω και θα καταλάβεις...

    Ωχ νιώθω ένα βάρος στους ώμους από την ηλικία!

    Άντε ας πάρω το κουρασμένο από τους αιώνες σώμα μου να πάω για δουλειά... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλέ το 2ο δεν το ήξερα κάν!!! Για να δούμε ο έτερος παραγωγός του Πύργου θα παίξει?? Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αααα, και εγώ θέλω ticket to ride! θα με πάρεις μαζί σου @ Blue? θέλω διακοπούλες χαχαχα! Το δεύτερο δεν το ήξερα, αλλα νομίζω ότι πολύ ταιριαστά σου είναι και τα δύο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και πως μαθαίνεις ποιος ήταν νούμερο ένα στα τσαρτς;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hfaistiwna ναι, είμαι και τέτοιος τύπος ο μπαγάσας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αθηνά που την θυμηθήκατε την γραία; ε όχι και μεγάλη εσείς καλή μου, δεν είστε και σαν την Πελοπόννησο, μια χαρά κρατιέστε, φιλιά κι αναμένω με αγωνία τα δικά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. mahler που να το ξέρεις εσύ το παιδί της ντίσκο παιδί μου; (είδες πάλι μικρός βγήκες), τον Παύλο τον ψήνω μπας και παίξει κι αυτός, φιλιά μικρέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα εννοείται να πάμε διακοπούλες παρέα, όντως κι εμένα μου φαίνονται ταιριαστά τα τραγούδια... φιλιά κι ευχαριστώ για την πρόσκληση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ria αν πατήσεις στα 2 link που έχω στο υστερόγραφο θα βρεις χρονιά και εβδομάδα που ήταν τα Νο1 κι είναι αρκετά εύκολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βασικά θα ήταν καλό θέμα για εκπομπή αυτό. ναι παίξουν τα τραγούδια της γέννησής μας. Ε ναι βγήκα μικρός γιατί μετράμε χρόνια και όχι κιλά χοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μαλερρρρρρρ με πέθανες, χρονια όχι κιλά εε; με συμφέρει να παίξω με τα κιλά μου χαχαχα

    Μπλου το ηξερα ότι σημάδεψες μια εποχη!!!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. mahler δεν είναι κακή ιδέα...
    επίσης τι έχουν τα κιλά σου; είπαμε είσαι ευσέξιος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΦΟΥΛΗ κι εγώ σε λίγο το ίδιο θα λέω (ότι προτιμώ τα κιλά από την ηλικία...), επίσης σημαδεύω πολλές εποχές εγώ, μη νομίζεις (ώρε ψώνιο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΥΛΟ δηλαδή; τι σημαίνει ακριβώς το "εμ βέβαια"; όλο απορίες είμαι ξέρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε