14/5/11

Sex

Ο τίτλος άκρως παραπλανητικός (ή μήπως όχι;). Από τότε που μπήκαν τα στατιστικά του blogger (που η αλήθεια είναι ότι τελευταία κάτι δεν πάει καλά με αυτόν) το ποστ μου με τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα είχε τον τίτλο Πορ(ν)είες και βέβαια η αναζήτηση γινόταν από ανθρώπους που έψαχναν τις πορνείες... Όχι ότι το σεξ (ή η πορνεία) δεν είναι θέματα που χρήζουν μεγάλης ανάλυσης και θα μπορούσαν να γραφτούν πολλά ποστ για αυτά, αλλά να, δεν είναι της θεματολογίας μου γενικά. Προτιμώ να δίνω γενικά μια νότα αισιοδοξίας μέσα στη γενική μαυρίλα (όχι πάντα με την ίδια επιμονή είναι η αλήθεια) και να προσπαθώ να βρω γενικά τη θετική πλευρά της ζωής. 
Έτσι λοιπόν και για την ομορφιά των θεμάτων αλλά και για την Άνοιξη που φαίνεται ότι τελικά ήρθε (καλά, ας μην είμαστε και σίγουροι για αυτό) το θέμα σεξ εδώ αφορά αυτό που κάνουν τα άνθη με τις μέλισσες (γιατί; κι αυτό γονιμοποίηση είναι δεν σας παραπλανώ εντελώς), ενώ για το ανθρώπινο θα επανέλθω με το sequel: sex 2, the return, έτσι για να έχω και περισσότερα χτυπήματα...
Η βουκαμβίλια στην απαρχή του μεγαλείου της

το ίδιο με το παραπάνω αλλά και με τον καταγάλανο ουρανό

το γεράνι που σώθηκε από την περυσινή επέλαση καμπιών (τις έβγαζα με το τσιμπιδάκι, άλλο να σας λέω κι άλλο να το βλέπετε)

οι πολύ νέες μου τριανταφυλλιές και τα πρώτα τους μπουμπούκια

το τριφυλλάκι για το γούρι και το χρώμα
Η μαυρίλα (γενικώς) δεν μας πάει αδέλφια, μην αφήνουμε κάποιους να εκμεταλλεύονται καταστάσεις και να καπηλεύονται γεγονότα, το χόρτο το τρώμε όχι όμως και το κουτόχορτο.

Σας φιλώ γλυκά κι εύχομαι να είστε όλοι καλά

29 σχόλια:

  1. Αχου ήταν γενική επέλαση; νόμιζα ότι μόνο τα δικά μου γεράνια ήταν ψωριάρικα. εγώ τις έβγαζα με τα δάχτυλα και τις έλιωνα μετά με το παπύτσι για να μην ξανανέβουν

    γυμνές δικές σου φωτό ανάμεσα στα λέλουδα θα βάλεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, μήπως να φτιάξω έναν ωραίο καφέ και να έρθεις να βάλεις ένα (πράσινο) χεράκι και στην δική μου βεράντα που επικρατεί το χάος? ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο μπράβο! Να μας δείχνεις και άλλα λουλούδια! Αργεί η Άνοιξη και τα λουλούδια άργησαν και αυτά!
    Φυσικά και δεν αφήνουμε κανέναν να μας ρίχνει στη μαυρίλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλα να βλέπω ποστ με χρώματα!!

    Άντε, σιγά-σιγά τα καταφέρνουμε... σήμερα είχε και γαμώ τους ήλιους, ρε παιδί μου (είδες? κάνω και αναφορά στο σεξ - θα τρελαθούν τα μηχανάκια λέμε!)

    Σε φιλώ καλό μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14/5/11, 11:23 μ.μ.

    ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΑΩ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ.
    ΛΙΓΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΞΟΧΗ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΈΞΟΧΗ ΕΔΩ.
    ΕΙΔΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ Η ΕΞΟΧΗ ΈΞΟΧΗ
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. whitesnow17@blogspot.com14/5/11, 11:24 μ.μ.

    ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΑΩ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ.
    ΛΙΓΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΞΟΧΗ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΈΞΟΧΗ ΕΔΩ.
    ΕΙΔΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ Η ΕΞΟΧΗ ΈΞΟΧΗ
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tanila αγαπημένη, ναι ήταν, όσο για τη συμπεριφορά σου στις κάμπιες δεν περίμενα κάτι καλύτερο
    υ.γ.: γυμνές; εγώ; σε άλλο site ίσως... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. fevis ναι αμέ, με ευχαρίστηση, δεν έχω καλύτερο από το να περιποιούμαι φυτά (κι ανθρώπους βέβαια...), φιλιά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hfaistiwna προσπαθώ αγαπητέ μου, προσπαθώ, έτσι να μην αφήσουμε κανένα να μας κάνει ότι θέλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. wintersea συμβαδίζω με τα χρώματα των νυχιών κατά κάποιο τρόπο... όντως και γαμώ τους ήλιους σήμερα, φιλιά πολλά κι από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. whitesnow / που αρχικά ανώνυμος οι τόνοι αλλάζουν πολλά πράγματα, κυρίως διαθέσεις, χαίρομαι που είσαι εδώ και κυρίως που δεν ξεχνάς, το ίδιο κάνω κι εγώ (και ζηλεύω εν μέρει, είσαι το είδωλό μου και προσπαθώ να κάνω παρόμοιες κινήσεις...), φιλιά καλό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πόσα θες για να φτιάξεις και τη δική μου βεράντα; που δε στεριώνει ποτέ μπουκαμβίλια λόγω των ανέμων;;;

    αυτό με τις κάμπιες με χάλασε λιγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και θα κεράσω και καφέ με θέα την ακρόπολη. το γράφω για να σε δελεάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ria λοιπόν ο καφές με θέα την Ακρόπολη μου αρκεί, δεν θα το έκανα ποτέ επάγγελμα γιατί είναι κάτι που μου αρέσει να το προσφέρω σε φίλους κι αγαπώ πολύ τα φυτά, κάτσε να αδειάσω λίγο από δουλειά και το κανονίζουμε
    υ.γ.1: πως και δε σου πιάνει όμως η βουκαμβίλια, είναι από τα πολύ ανθεκτικά φυτά
    υ.γ.2: εμένα να δεις πόσο με χάλασαν οι περυσινές κάμπιες, έκανα ολόκληρη διατριβή για να τις εξολοθρεύσω, όποιος δει μικρή καφέ πεταλουδίτσα να πετάει γύρω από τις γλάστρες του να τις διώχνει γιατί αυτές είναι οι υπαίτιες
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μένω στον όγδοο όροφο. δε με κόβει κανένα κτίριο. έχω τόσο αέρα που φεύγουν τα φύλλα και τα λουλουδια αμέσως και μετά ξερένεται το φυτό. θα έρθεις και θα δεις. ξέρεις και απο αυτόματο πότισμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια κάμπια μα ποιά κάμπια, για φαντάσου...
    Ξενούδης
    http://xenoudis.blogspot.com
    (ποίηση, αλλά με ελάχιστα λουλούδια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ria καλά το αυτόματο δεν είναι τίποτα σπουδαίο, εγώ πάλι προτιμώ παραδοσιακά με το λάστιχο, με ξεκουράζει η όλη διαδικασία, επίσης κι εγώ ρετιρέ είμαι και δε με κλείνει τίποτα, με τρελλούς βοριάδες να μου ρίχνει κατά καιρούς τις γλάστρες, αλλά για όλα υπάρχει αντιμετώπιση, θα το κανονίσουμε το κηπουρικό καφεδάκι λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Xenoudi οκ, σωστό το ποιητικό / γλωσσοδετικό παίγνιο με την κάμπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οκ, λοιπόν!

    όποτε ξεμπερδέψεις από τις δουλειές, στείλε μέηλ, το έχω στο μπλογκ να το κανονίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχ blueprintsouli τι μου θύμισες, εκεί κάτω από τις τριανταφυλλιές σου δόθηκα πριν λίγα χρόνια και γεύτηκα τον έρωτα για πρώτη φορά. Θα συμφωνήσω με τη κάμπια-Τανίλα, ότι απαιτούμε γυμνές φωτο! Και επίσης ότι ο τίτλος του ποστ ήτο παραπλανητικός και τζάμπα χάρηκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. sikia καλό μου, κρύβε λόγια, μπορεί να πέσουν στα χέρια του ποταπού αυτές οι μαρτυρίες, επίσης γυμνές φώτο υπάρχουν αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν μπορούν να εκδοθούν στο παρόν blog, έχουμε κι ένα επίπεδο, σόρρυ για την παραπλάνηση του τίτλου, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος18/5/11, 4:20 μ.μ.

    pos tolmises na paraplaniseis tous anagnostes sou me afton ton titlo??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. anisixe sorry, το σεξ πουλάει, καταλαβαίνεις το αγαθό των προθέσεών μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλα..
    Μπηκε το καλοκαιρι,
    κι εσυ μιλας ακομα για ανοιξη.
    Τοσο πισω εισατε στην Ελλαδα;)
    Περιμενω το
    "sequel: sex 2, the return"
    για να σχολιασω;)
    Φιλια!
    Υγ..Αληθεια,
    τι ειναι..το sex;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Kosta καταρχήν πολύχρονος εύχομαι (για χθες), επίσης καλοκαίρι έχετε στα βόρεια - εμείς ακόμη πολεμάμε να δούμε την Άνοιξη (βρε λες να έγινε η αντιστροφή των π(κ)όλων...;). Τέλος υπόσχομαι ότι θα επανέλθω με το sequel και σύντομα μάλιστα
    υ.γ.: έλα μου ντε, τι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ε τωρα που εχεις κειμενο για σεξ θα γινει αυτο πρωτο ποστ στα στατιστικα σου :))))))))

    δεν μας παει η μαυριλα οχι .... και τα χρωματα απο τα φυτα ειναι αυτο που παει στο μπλοκ αυτο

    την καλημερα μου και την αγαπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. korinoskilo ευχαριστώ πολύ, όντως το χρώμα μου πάει αλλά με πρόλαβες πριν ανεβάσω το σημερινό... τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε