29/6/16

Boem Summer in the City Party

Σας περιμένουμε σήμερα το βράδυ στο Θέσις 7, παραγωγοί, ακροατές, φίλοι καλλιτέχνες θα είναι εκεί για να γιορτάσουμε το τέλος της φετινής ραδιοφωνικής μας σεζόν...


...αλλά και το "top dog" που γιορτάζει σήμερα. Τα σφηνάκια θα ρέουν άφθονα, φίλοι θα τραγουδήσουν για εσάς, κλήρωση δώρου θα γίνει, κι ότι ήθελε προκύψει... τα λέμε εκεί λοιπόν.

Ένα μέρος της μουσικής που έπαιξε στο πάρτι με λίγα σχόλια (ευχαριστίες) από εμένα και τον Παύλο μπορείτε να ακούσετε σε αυτό το podcast

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/6/16, 6:51 μ.μ.

    Πόσο λυπάμαι αγαπημένο ανεκπλήρωτο, που δεν θα είμαι απόψε εκεί...
    Κοιτώ τις φωτογραφίες από το περσινό πάρτι κι ένα δάκρυ αργοκυλάει από το αριστερό μου μάτι, που φτάνοντας στο μάγουλο εξατμίζεται λόγω ζέστης.
    Ας είναι...
    Ίσως την επόμενη φορά...
    Αααααααααααχ...
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ξέρατε πόσο μου λείψατε...
    Πέρσι... αυτή το "τυχαίο" ακούμπισμα μηρού με μηρό, χεριού με χέρι και μάγουλου με μάγουλο... αχχχχ τι μου θυμίσατε...
    Φιλιά πολλά και στο επόμενο πάρτι ελπίζω να είστε παρούσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε