4/12/12

Έκτακτες Ραδιοτυπίες: 6 χρόνια Blogging

Σαν αύριο 5 Δεκεμβρίου του 2006 ξεκίνησα το ταξίδι μου στο ιστολογείν...
Κάπως ξαφνικά λοιπόν, εκτάκτως σήμερα Τρίτη στο Sin Radio Ραδιοτυπίες 19:00 - 21:00 για να γιορτάσω μαζί σας το γεγονός. Θα ακουστούν πολύ διαφορετικά τραγούδια, ελληνικά, ξένα, αγαπημένα γενικά που είχαν ακουστεί και σε μια άλλη έκτακτη εκπομπή που είχα κάνει αρκετούς μήνες πίσω...
Εκτάκτως Τρίτη στις 19:00
Όσοι πιστοί και συντονισμένοι ελάτε να το γιορτάσουμε παρέα, πίνοντας λίγο κρασάκι, ρακή ή ότι σας αρέσει κι ακούγοντας καλή μουσική έτσι για να ζεσταθούμε λίγο από το επερχόμενο κρύο...
Θα μιλήσουμε και για τα blogs, και για ότι άλλο μας έρθει, έτσι ελεύθερα και χωρίς ιδιαίτερο πρόγραμμα (ή στατιστικά και πολλές πληροφορίες). Να είστε όλοι καλά και τα λέμε.

37 σχόλια:

  1. Ω! Γενέθλια του βλογ!
    Να σου ζήσει, λοιπόν! Να το χαίρεσαι και να το δεις όπως επιθυμείς!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4/12/12, 12:24 π.μ.

    Ούπς...τί έχουμε εδώ?Γενέθλια?Να σου ζήσει το μπλογκάκι σου και να τα εκατοστήσει να το διαβάζουν και τα παιδιά των παιδιών μας :) :p
    Φιλιά πολλάααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια του πολλά και καλά, γεμάτα δύναμη για όνειρα, εμπνεύσεις, μοιράσματα! Να είσαι πάντα καλά, δυνατός, αληθινός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκεί θα είμαστε να γιορτάσουμε παρέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αθηνά... μου, σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκια κι από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. bremelaxrinaki-paliokoritso χαχα, μου άρεσε η ευχή να το διαβάζουν τα παιδιά των παιδιών μας, σημαίνει εμείς μαθουσάλες να γράφουμε ακόμα; να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Roadartist σε ευχαριστώ πολύ καλή μου, άνθρωποι σαν κι εσένα δίνουν και σε μένα δύναμη για την εδώ συνέχεια, να είσαι πάντα καλά και δυνατά δημιουργική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hfaistiwna καλή σου ημέρα κι εσένα φίλε μου, να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΥΛΟ εννοείται περιμένω την υποστήριξή σου... θα πρέπει να κερνάς σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι λες? διπλή γιορτή αύριο?? Να γίνει 10 , και βάλε αν θες, φορές μεγαλύτερο από όσο είναι τώρα και πάντα με εμπνευσμένες και όμορφες αναρτήσεις. Τα λέμε αργότερα λοιπόν :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατερίνα μου όπως τα λες... διπλή γιορτή (η δική σας σημαντικότερη βεβαίως), σε ευχαριστώ πολύ (κάτι θα αφιερώσω εννοείται) και τα λέμε αργοτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά φίλε μου ....Παντά να δημιουργείς όπως δημιουργείς και να μας κάνεις να περνάμε όμορφα με τα μουσικά μαγικα σου ταξίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Alex andra μου σε ευχαριστώ πολύ καλό μου, η παρέα σας με κάνει να κρατάω κι εδώ κι εκεί, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hρθα να σου ευχηθω, πολλές πολλές εμπνευσμένες αναρτήσεις!
    και στέλνω πολλά τσουρεκένια φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ααα όλοι τα ίδια είπανε!!!
    ναι αλλά εγώ, προσπαθώ να μπώ απο το πρωί.. μα το μάνταλο ήταν στην πόρτα, και γλυκό δεν είχε !!!... αχ, οτι πιθυμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Zouzouna 1 & 2 να είσαι καλά γλυκιά μου τσουρεκένια... γλυκό από κοντά, επίσης μάνταλα δε βάνω εγώ, φιλί μεγάλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. να το χαιρεσαι κουμπαρουλη μου,να το δεις οπως ποθεις!!!!!!!!!!!!!

    χαιρομαι που υπαρχει αυτο το βλογ,διοτι α δεν υπηρχε δεν θα σε ειχα γνωρισει!
    φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. :) :) :)

    Nα είσαι καλά και...Keep on bloggging...

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. christina σε ευχαριστώ κουμπαρούλα και που σε γνώρισα και για τις ευχές σου, πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Lefti σε ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ, χαίρομαι που σε έχω παρεούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος4/12/12, 5:28 μ.μ.

    με το καλό εύχομαι και καλή συνέχεια στις όμορφες περιπέτειες σου....δω μέσα.......είμαι πολύ χαρούμενος που έπεσα στο διάβα σου...ελέω φούλης βέβαια......να σαι καλά πάντα....

    κριτσι κριτσι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να είσαι καλά, να το χαίρεσαι!!!!
    Ευχαριστώ που σε γνώρισα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα σβήσουμε κεράκια...και θα είμαι κι εγώ εκεί!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 6 ΧΡΟΝΙΑ!!!!! ΒΑΓΓΕΛΙΣΤΡΑ ΜΟΥ!!!!! και που ήμασταν εμείς καλε!!!!!!!
    είσαι δυνατός Blu λένε πως 3 χρονια περίπου είναι η ζωή του Blog...καλά βλακείες θα λένε ως συνήθως!!!!!να είσαι γερος και δυνατός και να μοιράζεσαι για όσο το έχεις ανάγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. homemade χαχα, φιλαράκι μου καλό σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου, που δίνεις πάντα με τον δικό σου ιδιαίτερο τρόπο, φιλιά και να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιαγιά Αντιγόνη να είσαι καλά, κι εγώ χάρηκα που σε γνώρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λίλα μου σε ευχαριστώ και για τα κεράκια, και για τις ευχές, και για την παρουσία σου και για όλα... φιλιά πολλά, να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Elena G να είσαι καλά κοπελάρα μου, μπα εγώ δεν είμαι και του μέσου όρου (πόσο μάλλον των στατιστικών), να είσαι καλά και πολλά φιλιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. χρονια πολλά, να είσαι πάντα καλά να μας γράφεις ετσι όμορφα για όσα χρονια εσύ αγαπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΦΟΥΛΗ να είσαι καλά κοριτσάρα μου, σε ευχαριστώ πολύ για όλα, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όμορφες αναρτήσεις να έρθουν στα χρόνια που θάχεις την διάθεση να μοιράζεσαι με τους φίλους σου, σκέψεις, μουσικές, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΆ!!!!!
    Υγεία Μπλου μου και καλή όπως πάντα διάθεση σου εύχομαι.
    Πολλά μαριμαρένια φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. όμορφέ μου, και στα δεκαπέντε χρονια στη μπλογκόσφαιρα, μαζί θα γιορτάζουμε.

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. marimar σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου για τις ευχές και τα καλά σου λόγια, να είσαι κι εσύ κι οι αγαπημένοι σου όσο καλύτερα γίνεται, σε φιλώ χορευτικό μου ταίρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ria μου ελπίζω να τα γιορτάζουμε παρέα, με τέτοιους φίλους παίρνω κι εγώ κουράγιο να συνεχίσω, σε φιλώ κοριτσάρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγω αργησα πολυ να ερθω απ αυτη τη γειτονια αλλα επεσα σε ομορφη γιορτη σημερα.Χρονια πολλα στο σπιτικο σου παντα να ειναι γεματο καλους φιλους και ομορφες αναρτησεις.Καλως σε βρηκα και καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS καλώς όρισες στη γειτονιά μας, να είσαι καλά για τις ευχές σου κι αντεύχομαι τα καλύτερα, θα περάσω από το μέγαρό σου για ανταπόδοση της επίσκεψης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε