4/6/08

Επίσημα: είναι καλοκαίρι

Και για όσους δεν κατάλαβαν παρόλα τα τερτίπια του καιρού επίσημα έχουμε μπει σ' αυτή την εποχή. Όπου όλα χαλαρώνουν: ρούχα, αισθήματα, πολιτική και πολιτικοί, διαθέσεις κι αντιθέσεις. Τίποτα δεν φαντάζει παράλογο, συγχωρούνται από χρωματικά ατοπήματα και κιτς συνδυασμοί, έως την ελαφρότητα του οποιουδήποτε "είναι". Η μουσική οφείλει να είναι στην καλύτερη περίπτωση λάτιν, το ποτό δροσιστικό (μοχίτο, μαργαρίτα, ντάκιρι - μην ακούσω τίποτα για καρύδα την κάνατε) και τελικά τίποτα να μην βαραίνει την ανάλαφρη ατμόσφαιρα που πρέπει να επικρατεί. Νίκες και ήττες φαντάζουν πιο γλυκές κι είτε ιδρωμένες είτε με τη χάρη της παραίτησης (αναλόγως αποτελέσματος) δικαιολογούνται αντίστοιχα.
Το μόνο που μπορεί να με αποσυντονίσει προσωπικά τούτο τον καιρό είναι να συνομιλώ με συνεργάτες για μελλοντικά σχέδια ή φίλους για το τι κάνουν, και να μου λένε: ξέρεις τώρα με βρίσκεις να τρώω τα ψαράκια μου στην παραλία, να κάνω μπάνιο (και να ακούς το κυματάκι), κλπ. δραστηριότητες που με κάνουν να ζηλεύω τρελά. Ναι είναι τότε που σιχτιρίζω που δεν έγινα καθηγητής ή κάτι παρόμοιο, με 3 μήνες διακοπές, κάτι που έχω να κάνω από το γυμνάσιο.
Θέλω θάλασσα, μπανάκι, ουζάκι, μεσημεριανό ύπνο, ξεκούραση μυαλού, ενώ αντίστοιχα η Tamar μου θέλει air condition κι είμαι στο τσακ να ενδώσω παρ όλες τις αντιρρήσεις που έχω.

17 σχόλια:

  1. και δεν μπορούν τα θέλω να γίνουν πράξη; έστω και αποσπασματικά; λίγο θάλασσα και λίγο ουζάκι μπορείς να απολαύσεις! την θέληση την έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα που είναι καλοκαίρι, ήρθε καιρός να κάνουμε κολασμένο σεξ! Αν θες να δροσιστείς, έλα εδώ στην παγωμένη ξενιτιά που ναι μεν έχει ζέστη το καλοκαίρι, αλλά έχουμε το αιρ κοντισιον στο φουλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νταμ ιτ. ρε συ μόμπυ. τινάξου πιο κει. μούσκεμα η οθόνη. μισό να αφήσω ένα σχόλιο. πες να φέρουν μια μαργαρίτα ακόμα. και μετά πάμε να τσαλαβουτήσουμε. ακούς τον ήχο της θάλασσας πάνω από τα πλήκτρα; έλα έλα πάμε, πάμε. πού είναι το μπαλάκι;
    φακ. 8 παρά; θα αργήσω πάλι. θα 'ρθω σε λίγο οκ; μετρό. δουλειά. ζέστη

    λολ. φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν έπαιρνες έναν μεγάλο ανεμιστήρα δαπέδου λες να βολευόταν η Tamar;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχα!
    Και επειδη μπηκε καλοκαιρι,να παραλυσουν τα παντα!
    Λες και τις αλλες εποχες,δεν εχουμε επιθυμιες!
    Καλοκαιρια ναρκη μου ζητας πουλακι μου!
    Για στρωσου στην δουλεια λεω εγω!
    Τεμπελχανειο!
    Που μου θελεις ουζακι και θαλασσα!
    Εμας μας ρωτησες αν μπορουμε να τα απολαυσουμε αυτα;
    ..σπερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1) κούκλα η ταμάρ
    2) θέλω παραλία, παγωμένο καφέ, αντιηλιακό με μυρωδιά καρ... καρ... καρ... ότο, και μπαρμπουνάκι τηγανητό με παγωμένο λευκό κρασί.
    3)θέλω ΑΔΕΙΑ από σήμερα μέχρι 25 σεπτεμβρίου.

    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαζί μου μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν θα ακούσεις ούτε ήχο από κύματα ούτε κουβέντες για ψαράκια και άλλα θαλασσινά. Πνιγμένος στη δουλειά, με άγνωστο αν θα λείψω το καλοκαίρι, προβλέπω να μένω πίσω στην Αθήνα να ποτίζω τα λουλούδια συγγενών και φίλων.
    υ.γ. μήπως να τους χρεώσω, μήπως και βγάλω κάτι από την ιστορία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. tovene δυστυχώς τα θέλω σε ποσότητες κι όχι αποσμασματικά, από θέληση άλλο τίποτα

    sikia όλο λόγια είσαι κι όταν έρθει η στιγμή θα την κάνεις με τους Κολομβιανούς απαγωγείς, τα σχέδια του μοναστηριού σαπίζουν στο γραφείο του αρχιτέκτονα...

    basnia οκ, εσύ το μπαλάκι, άντε φέρε και το Μόμπυ να παίζει με την Ταμάρ, εγώ θα φροντίσω για τα υπόλοιπα, καλές διαδρομές

    snikola τον έχω, αλλά δεν της αρκεί... είναι Σιβηρίας βλέπεις

    kosta έλα ρε, εγώ τεμπέλης; ουφ, οκ, λίγο με πιάνει μια Μεσογειακομεξικάνικη διάθεση αυτό τον καιρό, αλλά όχι κι έτσι... καλησπέρες πολλές φίλε

    ria παραλίγο να το πάθω το εγκεφαλικό επεισόδιο με το καρ... καρ..., μαζί σου για διακοπές έως 25 Σεπτεμβρίου, αν κατέβουμε πολλοί λες να ψηφιστεί νόμος;

    jimmy πόσο χρεώνεις; για περίπτωση που καταφέρω και την κάνω λίγο εννοώ, αν συμπεριληφθεί και το τάϊσμα σκυλιού μαζί με το πότισμα φυτών παίζει άλλη τιμή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααααχ... νομίζω πως ξέχασες να αναφέρεις ένα λαπτοπ για λίγο blogging στην παραλία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μην ανησυχείς, θα τα βρούμε. Επειδή είσαι εσύ, θα σου κάνω φιλική τιμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aαααχ! καλοκαιράκι!
    θαλασσίτσα, ουζάκια, ξαπλώστρες, φραπεδάκια....
    θέλω να χώσω το κεφάλι μου κάτω απο το νερό και να ακούσω τον ήχο της θάλασσας...

    συμφωνώ με όσα λες.
    το καλοκαίρι είναι για να είσαι αλλού και όχι στις πόλεις.
    μακάριοι όσοι απολαμβάνουν το καλοκαίρι όπως του πρέπει.

    εγώ τοχω ξαναπροτείνει:
    όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει πάνω απο τους 32 βαθμούς,
    θα έπρεπε να σταματούν όλες οι εργασίες και να μπορεί ο κόσμος να πηγαίνει στη θάλασσα να δροσίζεται...
    μα πότε επιτέλους θα ψηφιστεί αυτός ο νόμος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν μπορώ, χάρη της φιλίας μας θα το πω και ας δεχτώ κυρώσεις από την αφεντιά σου:
    ξέρεις τί αφράτο κέϊκ κάνει η καρύδα;
    Βέβαια επειδή με έχει πιάσει το ποιητικό μου
    και σκορπάω δίστιχα όπου βρω θα καταθέσω κι εδώ ένα

    άλλο το ντακίρι
    και άλλο το μπακίρι
    πήρα το ποτηστήρι
    και απέφυγα το μοναστήρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ο κουμπάρος μου, καθηγητής στη μύκονο, τόλμησε μια φορά να σκάσει στην αθήνα με ένα από εκείνα τα μπλουζάκια που γράφουν «3 λόγοι για να γίνεις καθηγητής: Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος»
    Μετά δεν του ξαναμίλησε κανείς ια ένα μήνα και έμαθε να μην κάνει μαλακίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kai egwwwwwwwww auta thelw .. :) ante ola kala..tha pame kai diakopoules..kai ola kalaaaaaaa!! Kalo kalokairakI!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλοκαίρι;υπάρχει αυτή η λέξη; σνιφ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ sikia
    Party με ούζα λέει ο άνθρωπος. Κόλλησες στα μονογαμικά σου εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. maroulaki laptop, blogging on the beach? χμμμ, δεν είχε φτάσει ως εκεί η διαστροφή μου, μου βάζεις ιδέες...

    jimmy όσο όσο, ξέρω ότι θα μου τα προσέχεις ιδιαιτέρως...

    jojo είσαι να κάνουμε κίνηση τύπου "καλοκαίρι = τέλος εργασιών"? φιλιά στην κοράκλα

    so_far ωραίο το ποιηματάκι σου φιλενάς, αλλά αυτό με την "εξ αποδώ" τι το ήθελες τώρα;

    yo!reeka εγώ δεν θα τον έκανα καν κουμπάρο, από την άλλη μπορεί να παίρνει το παιδί, καλή ώρα, για τρίμηνες διακοπές ως καλός νονός (αλλά εγώ δεν θα του ξαναμιλούσα ποτέ)

    roadartist άντε να δούμε, φαντάζουν μακριά ακόμη αυτές οι διακοπές...

    alienlover ουφ, ναι, κάπου την έχω ακούσει, να την νιώσω έχω κάποια χρονάκια...

    mad είδες μια εμμονή που έχει αυτός ο τύπος - όλα κι όλους για πάρτη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε