18/9/07

Κουραστικές αναλύσεις

Άντε τελείωσαν κι οι εκλογές, κι ασχολούμαστε για λίγο με τα μετεκλογικά (όπως pre-basket & after-basket show ένα πράγμα), να δούμε τι έπεται. Γιατί τον Μάιο είχαμε τη Eurovision, το καλοκαίρι όλο κι ένα μάτι παίρναμε από τη Μύκονο με τον έγκυρο ρεπόρτερ Ιορδάνη, μετά κάτι οι φωτιές, κάτι οι εκλογές πέρασε ο καιρός. Τώρα τι;
Θα πέσουμε σε μια φθινοπωρινή κατάθλιψη μου φαίνεται, χωρίς σπουδαία προς συζήτηση θέματα (ίσως μόνο κάποια καιρικά φαινόμενα μπορούν να ανακόψουν την απόλυτη βαρεμάρα που έρχεται).
Το θέμα πάντως που προβλέπω να κυριαρχήσει για λίγες ημέρες ακόμη είναι όχι η άνοδος της τιμής του πετρελαίου (που θα παγώσουμε χειμωνιάτικα να μου το θυμηθείτε), ούτε η άνοδος της μετοχής του ΟΤΕ, αλλά η πτώση της κακομοίρας της Εφούλας, που παρόλο που έδωσε σκληρή μάχη στη Β' (όχι Εθνική βρε), δεν τα κατάφερε, και που όλοι οι άλλοι καλλιτέχνες που επίσης δεν τα κατάφεραν θα βρουν το βήμα από τα έγκυρα μεταμεσημεριανά κύματα να μας δώσουν το στίγμα και το μέγεθος αυτής της αδικίας.
Φοβάμαι ότι αυτό το διάστημα κι η διάθεσή μου θα ποικίλλει από light σε heavy με πολλές μεταπτώσεις ενδιάμεσα.

9 σχόλια:

  1. Μα νομίζω ότι το φλέγον θέμα πια, είναι τα σχήματα του χειμώνα, και επειδή είσαι αδαής, εννοώ ποιός θα τραγουδήσει με ποιόν/α και που? Μα σπίτι σου star δεν πιάνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ blueprintsouli μου, όλο και κάποιο θέμα θα βρουν να ασχολούνται και να φωνάζουν. Γιαυτό σου λέω, εγώ λέω να ιδρύσουμε δικό μας μοναστήρι και να πάμε να μονάσουμε (να έρθει και ο Παυλούκος μαζί) να απομακρυνθούμε από το θόρυβο και την υστερία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπα??? Θυμηθήκατε ότι υπάρχω και εγώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι και καιρός που αλλάζει… εγώ ακόμη δεν ¨έπεσα¨ στην κακοκεφιά που προσφέρει απλόχερα ο χειμώνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε παιδιά , επειδή σήμερα με εχει πιάσει και μενα μια γκρινο... , φθινωμπορινή ή δεν ξέρω τι... Πολύ θα χαιρόμουν να μπορουσα να διασκεδάζω τη θλίψη μου και να περνώ την ώρα μου με την εφουλα..και τα διαφορα σαχλομεσημεριανάδικα..Και να μην με ενοχλεί αυτη η ηλιθιοτητα και η ανακολουθία που κυριαρχεί στους πάντες γύρω μου.. στον διπλανό , το συναδελφο , το φιλο...σε όλους!!! Πως να μην είναι επακολουθο οι Εφες και τα μεσημεριανάδικά?
    Οντως μ'εχει πιασει σημερα!

    [αναπνοήηηηηη]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μηπως μαθαμε ποιος ειχε μαυρισει το ματι του εγκυρου ρεπορτερ Ιορδανη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω ήρθα να σου δώσω ένα φιλί στη μύτη γιατί έτσι γουστάρω!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας έχει πιάσει μάλλον όλους ο καιρός... Μαυρίλα σε αναμονή αλλαγών... Εποχής εννοώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. pavlo εννοείται μόνο Star για ενημέρωση, τα ίδια θα λέμε;
    sikia μου τι σόϊ μοναστήρι πιστεύεις ότι θα μπορούσαμε να ιδρύσουμε ακριβώς;
    nikola δεν είναι ακριβώς κακοκεφιά, απλά κάθε αλλαγή καιρού μας αποπροσανατολίζει γενικά
    anapnoi λογική την βρίσκω την γκρίνια σου, κι εγώ τελευταία ενοχλούμαι απ'όλους και όλα
    bill όχι, μάλλον πρέπει να ρωτήσουμε κάποιον ειδικότερο (ναι τον ίδιο έχουμε στο μυαλό)
    satya mou φιλί κι από μένα γλυκιά μου, ξέρω, ξέρω, αυτός ο καφές έχει γίνει σήριαλ, αλλά δεν μπορεί κάπου θα μας κάτσει...
    fevis γενικότερων αλλαγών θα παρατηρούσα μάλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε