17/4/07

Πιράνχα της γνώσης

Όταν η συμπεριφορά μου άλλαξε απέναντι σε ανθρώπους και τομείς της ζωής μου έκανε τους άλλους να απορούν αρκετές φορές. Όταν στη θέση της εκδίκησης μπήκε η συγχώρεση, στη θέση του μίσους η αδιαφορία και στην θέση της επίθεσης η ψυχραιμία οι απέναντί μου άρχισαν να ανησυχούν / μένουν άναυδοι ή στην καλύτερη δεν γνώριζαν τι να αντιτάξουν.

Η ηθελημένη ή όχι στάση ζωής "βαμπίρ" που έχουν κάποιοι άνθρωποι, αυτοί δηλαδή που θέλουν να σου ρουφούν την ενέργεια προσπαθώντας να σε βάλουν σε κατάσταση εκνευρισμού, αντιπαράθεσης, έντασης και άλλων ακραίων συναισθημάτων και ενεργειών, τους γυρίζει πίσω και χάνουν τελικά και τη δική τους ενέργεια αν δεν πάρεις το δωράκι τους (δεν τους ανοίξεις την πόρτα). Δε λέω ήταν δύσκολο αρχικά να μπορέσω να το ελέγξω – ειδικά το θέμα του θυμού – αλλά όταν το κατάφερε είδα καταπληκτικά αποτελέσματα.

Κάθε συναίσθημα, κάθε σκέψη, κάθε λέξη που λέμε όταν συγκεντρωθούν δημιουργούν ένα κοπάδι που σαν τα πιράνχα μπορούν να κατασπαράξουν αντιπάλους οποιουδήποτε μεγέθους. Όπως ο έλεγχος της αναπνοής βοηθά σε πνευματικό και σωματικό επίπεδο, έτσι κι ο έλεγχος της σκέψης και της γνώσης σε βοηθά στα ίδια και άλλα επίπεδα.

Μην τους αφήνετε να "εισπράττουν" αυτό που θέλουν, δώστε αυτό που θέλετε κι εκεί που θέλετε. Αρκετά ταΐσαμε όλοι τόσα χρόνια τους βρικόλακες, είναι η ώρα να τους κατατροπώσουν τα πιράνχα της γνώσης.

5 σχόλια:

  1. Μερικές φορές είναι αδύνατον όμως. Το ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααααααχχχ μωρό μου νομίζω ότι πρέπει να στείλω το λινκ του μπλογκ σου σε καμιά κατοσταριά ανθρώπους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος18/4/07, 11:44 π.μ.

    ...α δε λες για μένα!
    Είδα "πιράνχας" και μπερδεύτηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nikola κι όμως τίποτα δεν είναι αδύνατον φίλε, απλά θέλει πολύ προσπάθεια σίγουρα
    satya μου το ξέρω ότι καταλαβαινόμαστε και ταυτιζόμαστε απόλυτα σε κάποια θέματα
    tanila γλυκιά μου δε μιλούσα για φαγητό, γιατί μπερδεύτηκες πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O tριχωτος γηραλεος κομπαρσος με λέει πιρανχας επειδή είμαι μικρούλα και μπορώ να καταβροχθίσω ένα ολόκληρο κουφάρι στην καθισιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε