21/7/11

Μου φτιάχνει η διάθεση σαν ...

Με φιλάς γλυκά όταν βλέπω εφιάλτες και μου χαϊδεύεις τα μαλλιά για να περάσω στο επόμενο όνειρο, 
Μου κρατάς το χέρι όταν έχω άγχος κι ο ιδρώτας μου στεγνώνει μες του χεριού σου τη σιγουριά,
Μου λες όλα καλά θα πάνε ακόμη κι αν δεν το πιστεύεις,
Βλέπουμε παρέα το ηλιοβασίλεμα και τα χρώματα που εισπράττεις είναι ομορφότερα από τα δικά μου,
αρκουδάκια κρεμασμένα για στέγνωμα...
Πορευόμαστε μαζί και δε φοβόμαστε τίποτα,
Κλείνουμε το μάτι στο καλό και έχουμε και τα δύο διάπλατα ανοιχτά στο κακό,
Χορεύουμε μεθυσμένοι από την ευτυχία που συναντηθήκαμε,
Μυρίζουμε το ίδιο τριαντάφυλλο και δεχόμαστε ίδιες δονήσεις
Γευόμαστε από το ίδιο πιάτο μετά από μια μέρα μόχθου,
Καπνίζουμε από το ίδιο τσιγάρο ανταλλάσσοντας έμμεσα φιλιά,
Αγκαλιασμένοι κοιτάμε το δειλινό κι αφουγκράζεται ο ένας τους σφυγμούς καρδιάς του άλλου,
Κλείνουμε με ευκολία ένα κύκλο ζωής και με την ίδια ευκολία περνάμε στον επόμενο...

Υ.Γ.: Περίεργα παιχνίδια παίζει η ζωή, το θέμα είναι πόσο σοβαρά θα τα πάρεις κι αν παίζεις μόνο για τη νίκη... καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους με ανεβασμένη διάθεση ότι κι αν γίνεται

6 σχόλια:

  1. Ερωτική η διάθεση.. και ρομαντική.. όμρφα και πάντα έτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συντροφικότητα...
    υπάρχει καλύτερο πράγμα σε μια σχεση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκό!!!!!!!! Πάντα έτσι να είσαστε...:-) Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αγάπη είναι ό,τι πιο ιερό έχω!
    Να είστε πάντα καλά!
    Μου φτιάξε τη διάθεση το ποστ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα συναισθήματα..
    Κύττα να ανατρέχεις σε αυτά όταν η διάθεση είναι πεσμένη.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε