27/9/09

Σαν σήμερα...

...πριν από 50 χρόνια παντρεύτηκαν οι άνθρωποι που με έφεραν στον κόσμο. Μισός αιώνας κοινής ζωής, αγάπης, προσπάθειας κι αγώνων σε πολλά επίπεδα. Αγώνες για να μεγαλώσουν σωστά τα παιδιά τους, πάλη για τα ιδανικά και πιστεύω τους, εύκολες και δύσκολες εποχές, πάντα μαζί, σχεδόν ζηλεύω αυτό που κατάφεραν, δύσκολα περνιέται αυτός ο πήχης. Θα τους αγαπώ πάντα με τον δικό μου - κάποιες φορές δυσνόητο κι όχι τόσο εξωτερικευμένο - τρόπο.
... πριν από 5 χρόνια έφυγε από κοντά μας ο καλύτερος φίλος μου. Χωρίς να προλάβω να του πω τη συγγνώμη που ήθελα, ένα βάρος αξεπέραστο για μένα. Ως συνήθως με την πάροδο του χρόνου μένουν μόνο οι καλές στιγμές, αλλά και το ανικανοποίητο, αυτό που ήθελα να του πω και δεν το είπα - συγγνώμη Γ. που δε στάθηκα κοντά σου όταν το ήθελες περισσότερο από ποτέ, ξέρω ότι με είχες ήδη συγχωρήσει, αλλά λυπάμαι που δεν είχα το κουράγιο να το πω όταν έπρεπε...


Όπως και να το κάνουμε σημαδιακή η μέρα σήμερα απ' όλες τις απόψεις, καλές ή όχι, και πως να την ξεχάσω;
Εύχομαι να έχετε όλοι μια υπέροχη εβδομάδα

17 σχόλια:

  1. Δύσκολο να σχολιάσει κάποιος αυτό το ποστ.. Να χαίρεσαι τους δικούς σου, να είναι πάντα καλά και αγαπημένοι..
    Να τους αγαπάς και να το δείχνεις (αν και εγώ το ίδιο δύσκολα εξωτερικ.συναισθ.)
    Να κρατάς τόσο ζεστά μέσα σου όσους έφυγαν..και όσους είναι ακόμη εδώ.
    Καλή κυριακή κ καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να τους χαίρεσαι και πάντα αγαπημένοι! Για τον φίλο σου που έφυγε, ελπίζω να σε βλέπει από εκεί που είναι και να χαμογελά και να σε προστατεύει :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τους χαίρεσαι. να είσαι εκεί σαν σε χρειαστούν. και πολλές φορές δεν χρειάζονται πολλά λόγια. απλά να ξέρουν ότι είσαι εκεί. (και) για αυτούς.
    οι καλύτεροι φίλοι πάντα ξέρουν. ακόμα και ότι δεν προλαβαίνουμε να λέμε. μαθαίνουμε από όλα αυτά τα ανικανοποίητα.
    καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όντως σημαδιακή μέρα.
    όπως και κάθε μέρα μπορεί να γίνει το ίδιο σημαντική αν λέμε αυτά που θέλουμε να πούμε!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σημαδιακή ημέρα όντως..
    Να τα χιλιάσουν τα χρόνια του γάμου και να είναι ευτυχισμένοι!
    Όσο για το φίλο.. αν του το εξομολογήθηκες έστω και μετά, και αυτό κάτι είναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρυση επετειος!!!!!
    ουου.... τους θαυμαζω πραγματικα....
    θελει πολλες αντοχες και πολλα κοτσια ...... να τους χαιρεσε.....

    οσο για τον Γ. να εισαι σιγουρος οτι αφου νιωθεις αυτο που νιωθεις ειναι αρκετο......

    επισης θελω να σου πω οτι εγω θα το εβλεπα σαν συμβολικο ... μηπως πρεπει να εξωτερικευσεις πιο πολυ τα αισθηματα σου ως προς τους γονεις σου?!!!ή με αλλον τροπο απο αυτον τον δυσνοητο που λες?... επειδη ξερεις οτι πιστευω οτι καθε τι γινετε για καποιον λογο :)))

    καλο βραδυ να εχεις :))) φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι κάτι τέτοιες μέρες που βαραίνουν κάτω απο το φορτίο των αναμνήσεων... καλών και μη.
    σαν 2 όψεις του ίδιου νομίσματος, σαν την ίδια την ζωή.
    με τα όμορφα και τα άσχημα.
    με την γλύκα και την πίκρα.
    νασαι γερός και δυνατός να μπορείς να ζεις την κάθε στιγμή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ σαν τη μέρα αυτή, φύτεψα δύο γεράνια στο μπαλκόνι, που μου έδωσε ένας φίλος νέος. Μπορεί να ήταν το ένα για τη χαρά και το άλλο για τον πόνο. Κι αν δεν ήτανε έτσι πριν απ' αυτό το κείμενο, έτσι θα είναι από δω και στο εξής.

    Αγκαλιά μεγάλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mισός αιώνας κοινής ζωής!!
    Νά'ναι καλά και μέχρι το τέλος μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όντως σημαδιακή ημέρα. Θα μείνω στο ευχάριστο την επέτειο των γονιών σου.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή τύχη και στα επόμενα χρόνια που τους αναλογούν, με πάθος και αληθινή αγάπη...

    Καλό βράδι

    Κώστας
    vloutis.blogspot.com
    vloutis.wordpress.com
    twiter.com/kostasvloutis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το .."Σαν σήμερα..."...
    ευχομαι να το ζησεις για πολλα πολλα χρονια ακομη.

    Υγ..Ουτε η συγγνωμη λυτρωνει,
    ουτε η συγχωρεση.
    Να εισαι ο εαυτος σου ειναι ο στοχος.
    Να εισαι καλα φιλε μου Γιαννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Roadartist Να είσαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ για τη θέρμη που δείχνεις (γενικότερα), τα φιλιά μου

    Global Greek την ίδια αίσθηση έχω κι εγώ, ότι κάπου γύρω είναι ακόμη, ότι επιθυμείς

    basnia τους χαίρομαι και το ξέρουν - όσο κι αν γκρινιάζουν, αυτό όμως με τα ανικανοποίητα... μπορεί να μαθαίνουμε αλλά μένουν τα άτιμα, να είσαι καλά

    tovene με αυτό το "λέμε" έχω ένα θέμα, προτιμώ το "κάνω", να περνάς όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hfaistiwna να είσαι καλά μικρέ μου και σ' ευχαριστώ

    korinoskilo μα είναι να μην τους θαυμάζεις; συμφωνώ επίσης απόλυτα ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο, όσο για την εξωτερίκευση... τι να πω, ζω για να μαθαίνω, φιλιά

    Maya σου εύχομαι ότι καλύτερο, οι δύο όψεις υπάρχουν πάντα για ισορροπία, δε γίνεται αλλιώς (άσε που μου αρέσει το γλυκόπικρο κι ως γεύση...), φιλιά

    mindstripper είδες πως μπορείς να συνδέσεις κάποια "φαινομενικά" επιφανειακά πράγματα με καταστάσεις και πρόσωπα καμιά φορά; αγκαλιές πολλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τζίνα αυτό ελπίζω κι εγώ, γιατί είμαι σίγουρος ότι θα μαραζώσει ο ένας αν φύγει νωρίτερα ο άλλος...

    mahler να είσαι καλά μικρέ αρχιτέκτονα, φιλιά

    Κώστα Βλ. σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου κι ανταποδίδω

    Κώστα Βρ. φίλε σ' ευχαριστώ πολύ, όσο για το αν είμαι ο εαυτός μου... αυτό είναι που καμιά φορά ενοχλεί (ίσως κι εμένα, αλλά το παλεύω, να περνάς όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να είσαι πολύχρονος, υγιής, χαρούμενος, αισιόδοξος, δημιουργικός, ερωτευμένος να είσαι πολύχρονος, υγιής, χαρούμενος, αισιόδοξος, δημιουργικός, ερωτικός κι' ερωτευμένος
    Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν ...κι' e-μείς από κοντά (χαίρομαι που σε ξαναβρήκα)
    Να χαίρεσαι όσους αγαπάς,
    Να ζήσεις και να θυμάσαι όσους το άξιζαν....

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την αφιέρωση, εύχομαι και για σένα τα καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε