16/5/09

Ευρω - προβολή

Ημέρα Eurovision βοήθειά μας, και τα στοιχήματα, προβλέψεις, παρασκήνια, κουτσομπολιά δίνουν και παίρνουν σε όλα τα επίπεδα και ΜΜΕ άνευ εξαιρέσεως. Θα νικήσει ο Σάκης, το βιολί, ο σερ, η ξινή, η ξέκολη, ποιός; Όπως και να έχει έδωσε μια αφορμή για να ασχοληθούμε (ειδικά εμείς εδώ) με κάτι άλλο εκτός σκανδάλων, κρίσης κι εκλογολογίας. Αν κι αυτό το τελευταίο θα είναι η επόμενη ασχολία μας για τις επόμενες εβδομάδες μέχρι τις ευρωεκλογές. Πολύ Ευρώπη βρε παιδί μου ένα πράγμα αυτό τον καιρό.Εγώ πάλι στον πρώτο ημιτελικό τηγάνιζα ψαράκια κι ήπια τον Βόσπορο (την ευρωπαϊκή του πλευρά πάντα) μετά του φίλου από το χωριό, στον δεύτερο παίζαμε μπιρίμπα και δεν έβλεπα την ώρα να πάω για ύπνο, και τον τελικό θα τον δούμε σε φίλη (σαφώς πιο ξεκούραστα για μένα). Ξεκούραση είναι κι η λέξη που μου λείπει περισσότερο απ' όλες αυτό τον καιρό, μαζί με τη θάλασσα είναι τα μόνα πράγματα που θέλω πολύ (η νίκη του Sakis δεν μου είναι και τόσο απαραίτητη).
Ώρα να περιηγηθώ λίγο και στα δικά σας, γιατί με τόση δουλειά σας έχασα τελευταία (και μου λείψατε βεβαίως), άντε και με τη νίκη αδέλφια (γενικώς κι ειδικότερα εκεί που το επιθυμεί ο καθένας σας), να περάσετε πολλές όμορφες Ανοιξιάτικες βραδιές και μη στεναχωριέστε για τίποτα.

10 σχόλια:

  1. καλημέρα. εγώ πάλι τους δύο ημιτελικούς τους είδα με προσήλωση σε φιλικό σπίτι. Από τον τελικό μάλλον θα δω μόνο τα τραγούδια και μετά - την ώρα της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων - θα φύγω για το κρεβάτι μου. Οπότε το αποτέλεσμα θα το μάθω από τα κορναρίσματα και τις φωνές (αν κερδίσουμε) ή την απουσία τους (αν χάσουμε).
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν με είπες όμως που διαφωνείς!
    ;-)
    καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βρε καλως το.... καιρο ειχες να μας τα πεις :)))))

    τους συχαθικα φετος τους ευρο τετιους... ουτε ειδα ουτε θα δω

    καλη ξεκουραση :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή ξεκούραση (και) σε παραλίες τραγουδώντας (και) "δις ις μάι νάιτ και ντέι". ;) φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σουηδία για πάντα λέμε. Αυτό είναι επίπεδο για Γιοροβίζιον χαχαχα
    Καλησπέρα αγορίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mπορεί κάποιος παρακαλώ να μου εξηγήσει τη σημαίνει
    αμπα νι μπι ομποε μπε αμπα να μπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μας χάκεψαν και αλλάξαμε πόστο

    http://meaculpapart2.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρόνια σου πολλά. καλά. πάντα ευτυχισμένα. ονειρεμένα. ονειρικά. χαμογελαστά. χρόνια σου αστείρευτα βρε παιδί με ό, τι ευτυχέστερο πάντα να σε συντροφεύει. φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Jimmy γειά σου μικρέ, ευτυχώς ή δυστυχώς δεν είχαμε κορναρίσματα (οπότε κοιμήθηκες μια χαρά)

    tovene ε κάποια από το top 10 σου δεν που πηγαίνουν, μην το κάνουμε θέμα (η ξεκούραση από την άλλη βδομάδα μάλλον)

    korinoskilo να' σαι καλά, σιγά σιγά ηρεμούμε οπότε θα τα λέμε συχνότερα

    basnia1 τα φιλιά μου αγαπητέ, οι λέξεις ξεκούραση και παραλία (με ή άνευ σχετικών ασμάτων), φαντάζουν ξαφνικά ποιο κοντινές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mahler εντάξει, ξέρουμε το οπερετικό σου κόλλημα (όχι ότι ήταν άσχημο το σχετικό), τα φιλιά μου

    Tanila σε ελεύθερη μετάφραση: σαβαρακατρανέμια - ρώτα να μαθαίνεις...

    So_far οκ, θα τα λέμε από εκεί

    basnia2 ώπα, ευχαριστώ πολύ πολύ, κι ότι έλεγα να αναρτήσω κάτι σχετικό, τα φιλιά μου και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε