24/5/10

45 και πάμε

Σύμφωνα με διαδικτυακό παιχνιδάκι η βιολογική μου ηλικία είναι μόλις 18 ετών ενώ το προσδόκιμο ηλικίας (δυστυχώς, κατά υπουργικών εξαγγελιών...) είναι 108. Αν πάρω στα σοβαρά το διάβασμα της γραμμής ζωής από πλανόδια τσιγγάνα θα φτάσω τα 75. Όπως και να έχει χθες έκλεισα τα 45 παρέα με φίλους, παρότι δεν περίμενα κανένα κάποιοι με θυμήθηκαν ή τους το θύμισαν τέλος πάντων... Πέρασα καλά, έως πολύ καλά, δεν ετοίμασα τίποτα, δεν είχα φτιάξει σπίτι ή εαυτό, κι είναι αυτά τα απροετοίμαστα που πολλές φορές είναι καλύτερα. Σαν ένα μικρό απολογισμό μπορώ να φανταστώ την έως τώρα ζωή μου κάπως έτσι, απροετοίμαστη, όπως μου βγει, εκεί που είμαι σταθερά και πορεύομαι κάνω μια κίνηση κι ανατρέπονται όλα. Βαριέμαι κι εύκολα βλέπετε, εκτός από εκεί που έχω καταλήξει ότι αυτό μου πάει. Όπως η αισιοδοξία που με διακρίνει, οι άνθρωποι που έχω επιλέξει να πορεύομαι μαζί, σε τελική ανάλυση ο τρόπος με τον οποίο κινούμαι κι αισθάνομαι.
Σε συζήτηση με φίλο προχθές αναλύαμε ότι αν είχα αρπάξει συγκεκριμένες ευκαιρίες στην αρχή της εργασιακής μου ιστορίας όλα θα ήταν αλλιώς τώρα (μάλλον). Και; Σε καμία περίπτωση δεν έχω μετανιώσει για όλα όσα έκανα, πέρασα, δοκίμασα, έζησα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου όμως η κάθε υποθετική θεώρηση του πως θα ήταν τα πράγματα αν ακολουθούσα μια διαφορετική πορεία. Μια περισσότερο πεπατημένη, στα πλαίσια του κοινωνικού καθωσπρεπισμού ίσως, με οικογένεια, σταθερή δουλειά (τύπου "πρώην "δημοσίου λέμε) και γενικότερα αυτό που θα χαροποιούσε τον περίγυρο αλλά όχι εμένα.
Νιώθω σχετικά πλήρης: εμπειριών, εκδήλωσης αγάπης, φιλίας, ταξιδιών (αν κι όλα τα προηγούμενα δεν είναι ποτέ αρκετά), το μόνο που αισθάνομαι ότι δεν έχω καταφέρει ακόμη είναι να φτάσω σε ένα επίπεδο αυτογνωσίας που θα με ικανοποιεί. Αυτός είναι τελικά κι ο στόχος μου, αν τον καταφέρω θα μπορώ να δηλώνω και πλήρης ημερών, τι νόημα έχει εξάλλου η ηλικία, το αν κάποιος φεύγει νωρίς ή αργά αν δεν έχει στην πραγματικότητα καταφέρει να πετύχει κάποιους στόχους.
Η καλύτερη ευχή που θα μπορούσατε να μου κάνετε είναι να καταφέρω να με γνωρίσω σε βάθος και να συνεχίσω να προσφέρω όσα μου ζητούνται χωρίς ανταπόδοση.
Υ.Γ.1: για να μη νομίζετε ότι ζω σε παράλληλο σύμπαν, όταν σήμερα μου δήλωσαν ότι ο συνδυασμός διδύμου με σκορπιό (που είμαι) είναι το χειρότερό τους, δήλωσα ότι και για μένα το δικό τους είναι το χειρότερό μου (χωρίς καν να γνωρίζω τι ζώδιο ήταν η δηλούσα).
Υ.Γ.2: Ευχαριστώ για την τούρτα 4 κερίων κι ενός ερωτηματικού, για την συμμετοχή και για τη σκέψη όλων, φιλιά

14 σχόλια:

  1. πάμε και πάμε!
    χιλιόχρονος! χρόνια σου πολλά καλά πάντα γεμάτα με όλα αυτά που σε κάνουν να νοιώθεις εσύ.
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xronia pollaaaaaa...45 [the new 18]...wraios ari8mos...gematos... panta me ygeia kai poly agaph...filia polla :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια σου πολλά αγορίνα, πάντα ευτυχισμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα.

    Χρόνια καλά, δημιουργικά, ουσιαστικά και με πολλά λεφτά.

    Τα φιλιά μου :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xronia polla kai kala.. Ygeia kai agapi na exeis! Ante ola ta didimakia sti seira :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και λίγο καθυστερημένα!
    Όχι τα 100, τα 200 θα πρέπει να φτάνουμε πλέον για να λέμε ότι χαιρόμαστε τη ζωή μετά τη δουλειά!!
    Αν νιώθεις γεμάτη τη ζωή σου, δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έστω και καθυστερημένα σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλά και καλύτερα ακόμα. Και ακόμα κάτι: να είσαι πάντα πεινασμένος από ευχές...

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρονια πολλα
    45;
    ε ακόμα προλαβαίνεις να μπεις στον ίσιο δρόμο, να βρεις μια καλή κοπέλα και να τις κάνεις και ένα και 2 και 3 και 4 παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Tanila
    κρίμα που δεν είσαι πλέον σε αναπαραγωγική ηλικία να σου σφυρίξει τίποτα τρίδυμα να ψάχνεσαι χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όντως τα ταξίδια δεν είναι ποτέ αρκετά!
    χρονια πολλά αγαπητέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χιλιόχρονος και πάντα ευτυχισμένος!
    ναχεις ανθρώπους που σε αγαπάνε δίπλα σου και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά έστω και καθυστερημένα. Όχι όμως και χρόνια πολλά για να τα πούμε. Έτσι;

    Τα πόσα έκλεισες; Τα 35; Για τόσα δείχνεις πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σωστά δεν έχει αποτέλεσμα να σκέφτεσαι τι δεν έκανες αλλά να σκέφτεσαι τι πρόκειτε να κάνεις τώρα,αύριο..
    Καλή αυτογνωσία!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας για τις ευχές, έχω πολλά τρεξίματα τελευταία για αυτό δε με βλέπετε από τα λημέρια σας ή από εδώ, ελπίζω να ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα και να τα ξαναλέμε όπως παλιά, και πάλι σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε