5/1/09

Καλή χρονιά

θα έχουμε που λέει κι ένας φίλος. Αν μη τι άλλο δεν μας πήραν ακόμη την ελπίδα. Παρ όλη τη βία που κυριαρχεί εντός κι εκτός συνόρων, την οικονομική ανασφάλεια κι άλλα δεινά που μας περιμένουν το φετινό κουτάκι της Πανδώρας όλο και κάτι ευχάριστο θα έχει για μας στο βάθος του. 
Οι γιορτινές ημέρες σε προσωπικό επίπεδο πέρασαν σε ξεκούραστους κι ευχάριστους ρυθμούς, με την μικρή απόδραση που έλεγα στους δικούς τα Χριστούγεννα, με Πρωτοχρονιά με φίλους και τις επόμενες ημέρες παρέα με την κουμπάρα από το χωριό με τα δύο της παιδιά που για χάρη τους ξανάγινα για λίγο κι εγώ παιδί συνοδεύοντάς τα σε τρενάκια, παραμυθόσπιτα στον Εθνικό κήπο (ευτυχώς όχι και στο καρουσέλ που τόσο μα τόσο αντιπαθώ...). Με τα παιδιά πήγα και σε παράσταση που για άλλο λόγο ούτε που θα σκεφτόμουν να πάω, ενώ χθες ευτυχώς πρόλαβα να δω σε τελευταία παράσταση και τη Συνοδό στο Βαφείο που μου άφησε άριστες εντυπώσεις. Κατά τα άλλα ξεκούραστα, πολύ φαγητό, ποτό, φίλοι νέοι και παλιοί. Η Tamar πέρασε επίσης τις ημέρες των Χριστουγέννων παρέα με τη φίλη της Sunny που φιλοξενήσαμε (απερίγραπτες καταστάσεις, αυτές πέρασαν καλά πάντως), 
και κάπως έτσι χωρίς παιδιά και σκυλιά (επιπλέον) φτάσαμε στην τρέχουσα εβδομάδα μεγαλύτερης ακόμη ξεκούρασης (αδειούχος είπαμε) όπου λέω να μαζέψω κάποια πράγματα και να μην κάνω απολύτως τίποτα...
Εύχομαι σε όλους την πραγματοποίηση των προσδοκιών σας για αυτή τη χρονιά, με πολλή αγάπη, χαρά, ευτυχία κι όλα τα υλικά και πνευματικά αγαθά συντροφιά σας. 

Υ.Γ.: ρίξτε το έξω/ μέσα/ στην τρελή, αλλά πάντως κάπου, μην περνούν οι μέρες άσκοπα

21 σχόλια:

  1. αυτό το βλέμμααααα! και καλά τι μου κλεισες την πόρτα στην μούρη. :) θα μπω μέσα, δεν θα μπω; καλή χρονιά!! και με θα και με να.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ έχουμε μια καλή χρονιά φίλε μου. Λίγο να προσπαθήσουμε, λίγο να βοηθήσουμε (εαυτόν και πλησίον) και ΘΑ πάνε όλα καλά.

    Άσχετο, άλλα ακόμα περιμένουμε να σε βγάλουμε ένα βράδυ έξω.

    Καλημέραααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό κάνουμε ακόμη! Είμαστε έξω και θα είμαστε για κάμποσο καιρό ακόμη!
    Καλή συνέχεια στην άδεια και καλή χρονιά να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχου..τα σκυλάκια είναι φοβερά.. Καλή χρονιά και σε σένα.. Πάντα υγεία και αγάπη..Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλή χρονιά.
    την ελπίδα δε μας τη σκότωσαν ακόμα, είναι γεγονός...
    καλή ξεκούραση έστω και μόνο μια βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5/1/09, 7:04 μ.μ.

    Τις βλέπω έξω από το τζάμι να κοιτάζουν περίλυπες μέσα! Εσύ μαζεύεις τίποτα σπασμένα;;; Αυτό εννοείς απερίγραπτες καταστάσεις;...

    Μου αρέσει, πάντως, που σε "ακούω" καλά... Μου δίνεις θάρρος!

    Φιλιά πολλά, καλύτερη χρονιά να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. basnia μη νομίζεις για δευτερόλεπτα έμειναν έξω, μη σου πω μόνο για τη φώτο... καλή χρονιά είναι

    mahler ε ναι, σε σένα αναφερόμουν λοιπόν στην αρχή (έπρεπε να έχω κάνει και link), επίσης ελπίζω κι εγώ να τα πούμε κι έξω, βλέπετε είχα διάφορες υποχρεώσεις...
    καλησπέρες

    Hfaistiwna μπράβο σου βρε, συνέχισε όσο αντέχεις, καλή θα είναι η χρονιά μας

    Roadartist δεν είναι τα γλυκά μου; κι εσύ να έχεις μια υπέροχη χρονιά με υγεία κι όλα τα καλά

    ria ευτυχώς όντως, σου εύχομαι ότι καλύτερο για τούτη τη χρονιά και σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου

    Jimmy καλώς ήρθατε αγαπητέ

    δενδρογαλή όχι, κάτι τρίχες μάζευα που ήταν σε παχύτερο στρώμα από το χαλί...
    η αλήθεια είναι ότι είμαι καλά, ελπίζω κι εσύ να είσαι καλύτερα και να σου πάνε όλα πρίμα αυτή τη χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όχι βρε αγορίνα. δεν χρειάζονται λίνκ. Ανθρώπους χρειαζόμαστε στη ζωή μας περισσότερους. Η "δικτατορία" των λίνκ μπας και ανέβουμε στο sync είναι για τους επαγγελματίες του χώρου και εγώ δεν ήμουν ούτε θέλω να γίνω μέσα στο 2009.

    Λοιπόν θα κανονήσουμε συνάντηση ελπίζω σύντομα.

    Άσχετο, άλλα έπιασε κρύο και μου αρέσει. Να ευχηθώ για λίγο χιόνι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα το ρίξουμε στο λαζάνι και στην μπιρίμπα

    Γιατι τίποτα άλλο δεν προβλέπεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είδωλο, πολλά προβλέπονται άλλα κρύβε λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλή χρονιά και χρόνια πολλά. αφού δεν μπόρεσα να στα πω από κοντά στα λέω από εδώ. τα μεταβίβασα στο έτερον.
    μην νομίζεις μου χρωστάς το μυστικό της αισιοδοξίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. xaxa, tα γλυκα μου ειναι παρεουλα :)))
    Καλη χρονια με αγαπη και να ειστε παντα καλα!!
    ΑΥτο το υγ πολυ μου αρεσε, θα το λεω και εγω :)
    μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγώ τη Σάννυ τη σνόμπαρα και ήταν με κατάθλιψη 3 μερες. αχα!

    *χρονια πολλά πολλά πολλά -ξέρεις εσύ για όλες τις γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. mahler ναι ρε, πλάκα κάνω, εδώ εγώ τα έβγαλα όλα, μετρητές, sync κι άλλα χαζά, το θέμα είναι να βρισκόμαστε εδώ μέσα (ή κι έξω) και να τα λέμε
    όσο για το χιόνι αμήν να δούμε άσπρη μέρα

    x-oyranoy γιατί άσχημα θα είναι; (αλλά από λόγια άλλο τίποτα είσαι...)


    tovene ευχαριστώ κι ανταποδίδω κι από εδώ τις ευχές, το μυστικό από κοντά είπαμε...

    φάβα δεν είναι φάτσες; χρόνια πολλά και σε σένα
    όσο για το υγ δεν είναι κατοχυρωμένο μπορείς να το χρησιμοποιείς άνετα

    mad α, αυτό είχε το σκυλί κι έψαχνα να βρω τι έπαθε;
    επίσης, επίσης (κι εσύ ξέρεις) κι ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά σύντομα

    ελλήνων χάος ??? όπως; ξέρεις δε μου αρέσουν οι "κίτρινες" καταχωρήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Blueprints, καλή σου χρονιά φίλε μου. Αγάπη και υγεία. Και μουσική παντού και πάντα.

    Θα γίνω αυτό που αντιπαθώ τώρα, θα κρίνω εξ' ιδιών τα αλλότρια, αλλά θα σκάσω άμα δεν το πω. Πώς γίνεται να μη σ' αρέσει το carousel; Αλογάκια, χρώματα, μουσικές (άστα τα παιδιά απ' έξω, θα βρούμε ένα για μεγάλους). ;-P

    Φιλιά πολλά, να τα περάσεις όμορφα ετούτη την εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά καλέ μου blueprints!
    Χάθηκα κάπως αλλά δεν σας ξέχασα!
    Να είσαι πάντα χαρούμενος, γερός και αισιόδοξος!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χρόνια σου καλά! χρόνια σου πολλά! ό, τι επιθυμείς και δεν το έχεις βρει να το βρεις. και όλα αυτά που έχεις δίπλα σου και σε κάνουν ευτυχισμένο να τα έχεις για πάντα. χρόνια πολλάαααααααα! να σε χαίρεσαι και να σε χαίρονται. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χρόνια πολλά! να χαίρεσαι το όνομα σου! ό,τι καλύτερο εύχομαι αν και τα περισσότερα τα έχεις! εύχομαι καλύτερα να τα κρατήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρίξτο μέσα, στην καρδιά σου την τρελλή και δεν θα μείνεις απέξω ποτέ σου :) Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. mndstripper χρόνια πολλά, καλά κι όμορφα καλό μου, όσο για το carousel είναι κάτι που χρήζει ψυχανάλυσης μάλλον αλλά από παιδί κάτι δε μου έκανε, μεγαλώνοντας δε το αντιπαθώ όσο και τις καρύδες... τι να πεις; άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, πολλά φιλιά κι από μένα

    jojo φιλιά κι από μένα σ'όλη την οικογένεια (ιδιαιτέρως στην κούκλα σου) κι όλα καλά να σας πάνε, το ότι χάθηκες είναι μάλλον λογικό, αλλά πάντα εδώ γύρω είμαστε

    basnia σ'ευχαριστώ ιδιαιτέρως για τις ευχές σου, εύχομαι και για σένα ότι καλύτερο

    tovene να είσαι καλά, κάπως έτσι νιώθω ότι είμαι - σχεδόν - πλήρης (κι ουχί light), κάτι λίγα που λείπουν το παλεύω να έρθουν κι αυτά...

    Αντώνη τα καλύτερα σου εύχομαι, και μάλλον κατά εκεί που λες σκέφτομαι να το ρίξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε