30/4/07

Τέλος Εποχής

Προτού καταλάβω ότι μπήκε η Άνοιξη, καλά για Χειμώνα δεν το συζητάμε, ούτε πουλόβερ δεν φόρεσα, να’ σου και το Καλοκαίρι… Ήθελα δεν ήθελα έπρεπε πλέον να ανεβάσω βαριά και να κατεβάσω ελαφριά, μια από τις 2 χειρότερες οικιακές εργασίες για μένα (η άλλη είναι το σίδερο). Κούτες, τσάντες, σακ βουαγιάζ, και ότι μπορείς να φανταστείς μες στη μέση, κι εγώ κάθιδρος να διπλώνω ρούχα, ενώ η Tamar (το σκυλί μου ντε) απορημένο είχε μια ανησυχία ότι ετοιμάζομαι για πολύ μεγάλο ταξίδι κι αυτό δεν έβλεπε να βγαίνει το λουρί του. Όταν όμως τελείωσε όλη αυτή η κουραστική διαδικασία μαζέματος και τοποθέτησης, ένιωσα για ακόμη μια φορά απόλυτη ευφορία.

Το καλοκαίρι είναι η εποχή μου ούτως ή άλλως, κι όταν αρχίζω να φοράω τισερτάκια και σορτσάκια και κάθομαι στη βεράντα πίνοντας μια παγωμένη μπίρα είναι το καλύτερό μου.

Το μόνο που δε γουστάρω καθόλου είναι να δουλεύω σήμερα, ενώ αν μας έδιναν μια μέρα αδειούλα θα ήταν ένα ωραίο τετραήμερο και αντί για δουλειές θα έκανα βαρκάδα, ίσως και καμιά βουτιά (αν και νωρίς για μένα) και σίγουρα ούζα και μεζέδες μετά αμπελοφιλοσοφιών. Ας είναι, το καλοκαίρι προβλέπεται μεγάλο και καυτό οπότε σίγουρα θα βρεθούν ανάλογες ευκαιρίες.

Καλή πρωτομαγιά λοιπόν με αληθινά λουλούδια, μυρωδιές και διαθέσεις.

6 σχόλια:

  1. Πω, πω, αυτο το σιδερο κι εγω δεν το θελω καθολου.
    Καλη πρωτομαγια, blueprints.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά. Όντως το καλοκαίρι όπου γδυνόμαστε και κυκλοφορούμε τσίτσιδοι στους δρόμους έχει έναν άλλο ερωτισμό αλλά η ζέστη μερικές φορές είναι ντεκαβλέ...
    γιατί όπως λέει ο σοφός μας λαός "κρύο καιρός για δύο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/5/07, 11:18 π.μ.

    Πουφ! Βαριέμαι απίστευτα το ξεσακούλιασμα των καλοκαιρινών και το σακούλιασμα των χειμωνιάτικων.
    Δεν έρχεσαι να κάνεις και τα δικά μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bill άστα να πάνε, έχω μαζέψει 5-6 πλυντήρια και τα βλέπω καθημερινά, αλλά το παίζω αδιάφορος - καλό μήνα
    sikia καλό σου μήνα κι εσένα, εμένα πάλι ο ιδρώτας (στο σεξ πάντα) μου βγάζει κάτι, αλλά τελικά όλες οι εποχές έχουν τα συν και τη πλην τους...
    tanila κορόϊδα ψάχνεις πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάλι έχω βρει την λύση! Είναι όλα χειμώνα καλοκαίρι στην ντουλάπα. Χαμός γίνεται φυσικά αλλά τις ώρες που εσύ κάνεις αυτή την δουλειά εγώ πίνω μπύρες η ούζα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nikola έχεις δηλαδή walk in closet? (sic), τυχερούλη, πάλι με τα νεύρα μας παίζεις... lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε