15/9/13

Ραδιοτυπίες - Κάτι μου θυμίζει...

Έκτακτα αυτή την Τετάρτη 18/9/13 από το Sin Radio και τις Ραδιοτυπίες θα ακουστεί το πρώτο μέρος στο αφιέρωμα με τραγούδια που κάτι μας θυμίζουν...
Ραδιοτυπίες @ Sin Radio - Τετάρτη 18/9/13 - 21:00
Αρχικά θα ακούγεται το κομμάτι που έχει "κλέψει" τον ρυθμό, στίχους ή και το σύνολο ενός άλλου κομματιού που θα έπεται. Θα τα πούμε από μικροφώνου την Τετάρτη που μας έρχεται λοιπόν, φιλιά σε όλους και να περνάτε καλά.

UPDATE
Και βέβαια σήμερα κλείνουμε επίσημα τον πρώτο χρόνο της σελίδας μας και την επίσημης έναρξη του Sin Radio με τον τρόπο που το γνωρίζετε και το αγαπήσατε. Σας περιμένουμε να το γιορτάσουμε μαζί.

Για την ηχογραφημένη εκπομπή πατήστε εδώ

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/9/13, 7:47 μ.μ.

    τι μου θυμίζει...τι μου θυμιζει.....αντε να ακούσουμε να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος15/9/13, 7:47 μ.μ.

    τι μου θυμίζει...τι μου θυμιζει.....αντε να ακούσουμε να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα μου ντε, τι μου θυμίζει; η μίμηση είναι σπουδαία πράξη (αρκεί να αφορά στο θέατρο που μιμείται την ζωή...), να είστε κι εσείς καλά βρε παιδί και τα λέμε

      Διαγραφή
  3. Χμ, πολύ έξυπνη ιδέα! Αν είμαι σπίτι θα σε ακούσω. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά γατούλη, θα χαρώ να σε έχουμε παρέα (και να οργανώσουμε εκείνη την επόμενη εκπομπή έτσι;...)

      Διαγραφή
    2. Εννοείται μικρέ. Καλή σου μέρα :)

      Διαγραφή
    3. ευχαριστώ (για το μικρέ), καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  4. θα το θυμηθώ να σε ακούσω ή θα το ξεχάσω;
    πάω να δέσω κάτι κόμπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι μη, όχι το φιλαράκι μου κόμπο, δέσε κάτι άλλο...

      Διαγραφή
    2. να'ξερες τι μου θύμισες τώρα!!!!!χαχαχαχαχα
      με την απορια θα μεινεις ....άντε να το πω το βραδυ στον Λουστρακο!

      Διαγραφή
    3. άντε να περιμένω για τόσο λοιπόν -:)

      Διαγραφή
  5. δεν κατάλαβα πως αλλά θα είμαι εκεί να μάθω....
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημένη μου γάτα καλησπέρα, θα παίζει ένα κομμάτι κι αμέσως μετά ένα άλλο από το οποίο έχει δανειστεί κάποια στοιχεία το πρώτο (μουσική, στυλ, στίχο, κάτι), θα χαρώ να είσαι παρέα (θα παίξουν κι αρκετά που θα σου αρέσουν πιστεύω)

      Διαγραφή

καλώς ορίσατε