23/3/12

"Αυτό το έχω ξαναζήσει ..."

Είχε ακούσει για την αυτόματη εγγραφή κι αναπαραγωγή εικόνων, ήχων κι εντυπώσεων αλλά αυτό δεν μπορούσε με τίποτα να συγκριθεί με κάθε προηγούμενη εμπειρία που είχε επί του θέματος.
Για το Λογοτεχνικό Σάββατο της Verónica Marsá
Ότι κι αν είχε ακούσει περί προμνησίας μέχρι τώρα, είτε επιστημονικά είτε μεταφυσικά δεν μπορούσε να εξηγήσει αυτό που βίωνε.Του είχε συμβεί μερικές φορές ως παιδί αλλά για πολλά χρόνια τώρα δεν είχε τέτοια εμπειρία.
Διάβαζε όπως κάθε Κυριακή την εφημερίδα του καθισμένος στον καναπέ, κάπνιζε κι έπινε τον αγαπημένο του διπλό ελληνικό καφέ και είχε στα πόδια του ξαπλωμένο το πιστό του σκυλί, όταν ξαφνικά και χωρίς αιτία άρχισαν να βουρκώνουν τα μάτια του, το τηλέφωνο χτύπησε, όχι δεν ήθελε να το σηκώσει, ήξερε τι επρόκειτο να ακολουθήσει...
Ναι; είπε κι ήταν σαν να το είχε ήδη πει πριν εκατοστά του δευτερολέπτου, τι; που; πότε; αλλά οι ερωτήσεις είχαν ήδη απαντηθεί μέσα του λίγο πριν...
Έκλεισε το τηλέφωνο κι έσβησε το τσιγάρο στη μέση, πέταξε την εφημερίδα και χάιδεψε μηχανικά το σκυλί του, κινήσεις που ήδη νόμιζε ότι είχε κάνει λίγο πριν. Το ασυνήθιστο γλείψιμο του σκυλιού του στο μάγουλο τον συνέφερε, άκουσε αλήθεια ή το ονειρεύτηκε; Έπιασε με τα δυο του χέρια το κεφάλι κι ανακάτεψε τα μαλλιά του αμήχανα, και τώρα; είπε μεγαλόφωνα... μέχρι εδώ σαν να το είχα ξαναζήσει, από εδώ και πέρα τι γίνεται;
Ξαναπήρε το τηλέφωνο στα χέρια του και σχημάτισε ένα αριθμό που δεν είχε ξανακαλέσει ποτέ, η απάντηση ήταν: Μαιευτήριο η Νέα Ζωή, λέγετε;

Υ.Γ.1: Στις δυο τελευταίες αντίστοιχες αναρτήσεις που βρίσκονται στο blog Λογοτεχνικό Σάββατο υπάρχει (και θα συνεχίσει να υπάρχει) μια μικρή ή μεγάλη διαφορά σε σχέση με την εδώ ανάρτηση, ο ευρών δεν κερδίζει κάτι απλά θέλω να δω αν είστε παρατηρητικοί... να είστε όλοι καλά.
Υ.Γ.2: Εκτάκτως αυτό το Σάββατο δεν θα κάνω ραδιοφωνική εκπομπή λόγω απουσίας μου, και στη θέση μου θα είναι ο Λουστράκος, θα με ακούσετε από μικροφώνου Κυριακή και Δευτέρα...

4 σχόλια:

  1. Κάτι έτσι έπαθα εγώ μία φωρά... είπα, δεν θυμάμαι τί έκανα αλλά αυτά που θα έγινε ήταν δεμένο στην πράξη αυτή: "Τώρα θα μου πάρει τηλέφωνο Τερέσσα", μία φίλη που τρία χρόνια ούτε μου πέρασε από το κεφάλι...

    και έγινε...

    Φιλάκια και ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Verónica Marsá εγώ ευχαριστώ που μας έχεις βάλει σε ένα δημιουργικό παιχνίδι, όσο για το γεγονός σαν παιδί μου συνέβαινε πιο συχνά, μεγαλώνοντας μάλλον το μυαλό μπήκε στη θέση του και δεν παίζει περίεργα παιχνίδια... καλή σου ημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπερδεμένα μας τα λες,ήρθε η νέα ζωή η πήρε μαζί της και την υπάρχουσα;
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΟΥΛΗ πολλές φορές μου αρέσει να το αφήνω να πλανάται... ότι θέλει ο καθένας υποθέτει εδώ, στην αντίστοιχη ανάρτηση στο Λογοτεχνικό το έχω κάνω πιο "μαύρο" το θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε