9/12/09

Iznogoud ή θέλω να γίνω χαλίφης κλπ

Όσοι θυμούνται εκείνο το παλιό κόμικ με τον Ιζνογκούντ (με το ρητό θέλω να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη) παλιά στα 80'ς θα καταλάβουν περί τίνος λέω.
Το θέμα μας σήμερα έχει να κάνει με τους κάθε είδους συμβουλάτορες: νομικούς, οικονομικούς, φιλικούς, σχέσεων, κλπ. Συνήθως με μια έκφραση τύπου εγώ τα ξέρω όλα, σχετική υπεροψία και σίγουρη πεποίθηση των λεγομένων τους σου πλασάρουν αυτό που νομίζουν σωστό ως τη μόνη αλήθεια και λύση στα όποια προβλήματά σου. Έχουμε λοιπόν συμβούλους που μας λένε πως και τι θα ξοδέψουμε (λέμε τώρα, υποθετική πρόταση) για να έχουμε καλύτερη απόδοση του αποθεματικού μας (ποιου;). Ο άλλος τύπος συμβούλου έχει να κάνει με την συμπεριφορά μας: σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνεις αυτό, αυτό το πρόβλημα θα πρέπει να το αντιμετωπίσεις έτσι, κλπ. Δεν είναι σίγουρο ότι όλες αυτές οι συμβουλές δίνονται με κακό σκοπό ή για να κερδίσουν κάτι από τη μεριά τους, απλά: φτάνουν οι συμβουλές κι οι παραινέσεις, αν θέλετε να βοηθήσετε κάντε το με πράξεις κι όχι με λόγια.
Αν στα παραπάνω προσθέσεις τα νεύρα που υπάρχουν παντού (ακόμη και στα ζώα το παρατηρείς πλέον, βρε λες να φταίει ο Άρης στον Λέοντα που κοροϊδεύω;), μια ένταση γενικώς, το Χριστουγεννιάτικο σκουπιδο-ντεκόρ στους δρόμους της Αθήνας, τα ΜΑΤ και τις συγκεντρώσεις ως καθημερινότητα, δεν έχεις και πολλά περιθώρια ως άνθρωπος: αγανακτείς.
Δεν επιθυμώ τη θέση κανενός, δεν μπαίνω στη θέση κανενός, προσπαθώ να διατηρήσω την όποια εναπομένουσα ψυχραιμία μου και να μην με παρασύρουν τα σημεία των καιρών. Ελπίζω να μπορέσουμε να επιβιώσουμε από το κύμα που προσπαθεί να μας παρασύρει σε μια άβυσσο αμφιβολίας, και ας υπάρξουν επιτέλους κάποιοι σύμβουλοι που θα λειτουργήσουν ως σανίδες σωτηρίας κι όχι να προσπαθούν να μας χώσουν βαθύτερα στο τέλμα.
Σας φιλώ γλυκά κι εύχομαι ένα όμορφο και γιορτινό σε όλα τα επίπεδα μήνα.

13 σχόλια:

  1. χωρίς υστερόγραφο??? γιατί??

    αυτό πάντως με τα σκουπίδια κάθε Χριστούγεννα, δεν είναι λίγο γελοίο? χάνει και την αξία της η όποια απεργιακή κινητοποίηση έτσι...

    α, όσο για το θέμα μας: δεν αντέχω τους ξερόλες - καθόλου όμως :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα επιβιώσουμε, δεν τίθεται θέμα..
    όσες γνώμες και να πάρουμε, εμείς κέρουμε ποια θα κρατήσουμε..
    :)

    Καλέ γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα :)

    Περιμένω το Σ. για να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φυσικά και θα μπορέσουμε να επιβιώσουμε, γιατί τα καρτούν είναι πολλά και ο καθένας μας έχει βρει τη λύση.
    Αρπάζει ένα χαρακτήρα και παλεύει.
    Και ως δια μαγείας, όλοι βρίσκουν τη θέση τους και την αποδοχή τους.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω παντως ηθελα να ευχηθω χρονια πολλα για την επετειο σας μωρε, μου ξεφυγε και ηρθα λιγο αργα αλλα με πολυ αγαπη!!
    Επισης θα ηθελα να σε συμβουλεψω... χαχαχα :PPP
    smouuts!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια συμβουλή έχω να σου δώσω (sic), μην σκάς καλέ μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια συμβουλή έχω να σου δώσω (sic), μην σκάς καλέ μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. wintersea θα ακολουθήσει άλλο, περισσότερο δικό μου με τα γνωστά υστερόγραφα καλή μου... φιλιά πολλά

    Hfaistiwna έτσι είναι φίλε, να κρατήσουμε όσο μπορούμε, να περνάς όμορφα

    mamma και τι είδατε λοιπόν από κοντά; φιλιά - ευχαριστούμε για το όμορφο Σαββατόβραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αστρο - Συμμορίτες πιστεύετε στη μαγεία έτσι; εγώ πάλι (παρότι πολλές φορές αυτοδιαψεύδομαι) δεν πιστεύω καθόλου στο τυχαίο - το καρτούν που παίζουμε σε αυτή τη ζωή το διαλέξαμε δεν μας διάλεξε... να είστε καλά

    φάβα εγώ να δεις πόσες ευχές θέλω να σου (σας) δώσω - δεν προλαμβάνω όμως καλή μου, να έχεις μια πανέμορφη ζωή σου εύχομαι, φιλιά πολλά

    mahler76 ρε φίλε γενικά δεν σκάω - ίσα ίσα που πολλές φορές με αποκαλούν γαϊδούρι ή αντιδραστικό, άλλες πάλι αν με αρπάξεις από τη μύτη σκάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είδαμε εσάς και πολύ χαρήκαμε γιατί σας είχαμε πεθυμήσει περισσότερο από όσο είχαμε συνειδητοποιήσει (μην το πεις στον Π., δεν αντέχει τόση τρυφερότητα και θα πει κακιούλα για να το εκτονώσει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγώ που όντως τα ξέρω όλα, γιατί δεν αναφέρομαι στις γραμμές του κειμένου σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. mamma δεν έχεις κι άδικο (για την κακιούλα αυτό), κι εμείς χαρήκαμε, πολύ όμως

    island ω, μα θα ήταν περιττό αγαπητέ μου, τα ευκόλως εννούμενα κλπ

    YO!Reeka γιατί ήμουν σίγουρος όμως για σένα; τα φιλιά μου σε όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε