9/6/09

ΑΠΟΧΗ

Τώρα θα μου πεις αποχή ή απόχη; Δεν βαριέστε, πάντως μόνο με το εκλογικό αποτέλεσμα δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Όχι ότι δεν ψήφισα, μόνο μια φορά στη ζωή μου δεν το έχω κάνει κι εκεί δεν υπήρχε λόγος, επαναληπτικός γύρος δημοτικών ήταν και δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον... Ούτως ή άλλως στις ελληνικές εκλογές παραδοσιακά όλοι πανηγυρίζουν για κάτι κι όλοι τελικά είναι κερδισμένοι, οπότε γιατί να χαλάσουμε αυτή την όμορφη ατμόσφαιρα;
Εγώ μιλάω για την γενικότερη αποχή από πράγματα: από τη διασκέδαση, την ξεκούραση, τον καλό ύπνο, τη θάλασσα, την ψυχοσωματική ηρεμία τελικά. Εδώ είναι που χρειάζεται η απόχη για να αρχίσω να συλλέγω πράγματα. Μια φανταστική τεράστια απόχη στην οποία θα συναθροίζονται από βότσαλα και κοχύλια, μέχρι άμμο και θάλασσα, ήλιο (όχι ο καταστροφικός, ο άλλος ο ευεργετικός) κι απλά καθημερινά πράγματα που δίνουν άλλη σημασία στη ζωή.
Όσο θαυμάσια είναι η αποχή από πράγματα που σε ενοχλούν άλλο τόσο άσχημη είναι όταν συμβαίνει σε αυτά που σε αναπτερώνουν. Θεωρώ βέβαια ότι είναι απλά μια φάση κι ότι τα καλύτερα έρχονται, αλλά μέχρι τότε τι να κάνω; να πω ότι δε μου λείπουν; Η αποχή των πλανητών είναι βέβαια ένα εντελώς διαφορετικό φαινόμενο, σύμφωνα με αυτή πρόκειται: για την γωνία που σχηματίζεται με κορυφή τη Γη και με πλευρές τις κατευθύνσεις Γη - Ηλίου και Γη - Πλανήτη. Τι σχέση έχει τώρα αυτό με την δική μας αποχή; φυσικά καμία αλλά να μη δώσουμε και μια επιστημονική εξήγηση του πράγματος;
Σας αφήνω προς το παρόν για να απολαύσω μια παγωμένη μπιρίτσα στο μπαλκόνι σκεπτόμενος αυτά που θέλω να κάνω τούτο το καλοκαίρι (κι είναι πολλά) και να ποτίσω τα φυτά μου (κάνει πάρα πολύ ζέστη ή εμένα μου φαίνεται;).
Καλά μαυρίσματα γενικώς, αλλά με προσοχή ειδικώς, σας φιλώ

15 σχόλια:

  1. Ax, ki(a)notipies. Exoun parei mia ap'oxh k kleboyn thn aisiodoksia mas. Sta mikra vrisketai h eytyxia. Sthn ygeia sou!
    PS Kanei afothth zesth, den soy fainetai
    PS Asxoleisai me ta astra?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σου ευχομαι να τα κανεις οοοοοοοοολα αυτα που σκεφτεσαι να κανεις μεσα στο καλοκαιρι ......... και αν δεν ειναι ολα .... να ειναι τα καλυτερα :))))))))


    καλημερουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απόχη στην αποχή. γενικώς και ειδικώς.
    δεν θυμάμαι σε ποιο φυτό είναι (ή αν κάνει καλό σε όλα) αλλά είχα διαβάσει ότι κάνει καλό να ρίχνεις και μπύρα μαζί με το πότισμα.
    ο καφές πάντως δυναμώνει τις ρίζες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό καλοκαίρι θα ευχηθώ με πολλές μπαλκονάδες βεραντάδες και λοιπές μαζώξεις!
    όσο για την αποχή, μόνο με παροχή την αλλάζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όλοι μαυρισμένοι βγήκαν μετά το 3ήμερο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ μου! Πάμε για άλλα γενικά!
    Αποχή απ'ότι σε φτιάχνει... χμμ πάντα υπάρχουν δυσκολίες.. αλλά τις ξεπερνάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η αποχή κάνει καλό ... μερικές φορές..
    η παραίτηση ομως οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμ ναι Μάλερ, μόνο εγώ είμαι ακόμα γαλατένια.
    Αποφάσισα να μη ξαναπάω για μπάνιο στην Αττική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να περνας καλα φιλε μου.
    Carpe Diem
    και καλο καλοκαιρι.
    Στην υγεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγω έκανα αποχή, βρέθηκα πολύ μακριά από εδώ, δυσάρεστο γεγονός στην ιδιαίτερη πατρίδα. Την απόχη την σκέπτομαι συνέχεια γιατί θα είναι το 4 καλοκαίρι χωρις διακοπές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. *gis μπα, τη δική μου πάντως δεν θα μου την κλέψουν, στν υγειά σου κι εσένα
    Υ.Γ.: όχι εγώ, έχω μια πολύ καλή φίλη αστρολόγο κι ότι μου μένει το λέω...

    korinoskilo σ'ευχαριστώ πολύ για την όμορφη (άλλη μια φορά) ευχή σου, παίρνω δύναμη από κάτι τέτοια, να είσαι πάντα καλά

    basnia :-) συμφωνώ, σοβαρά όμως κάνει καλό η μπύρα σε φυτό; θα πρέπει να μάθεις για να το φυτέψω πάραυτα (να είμαστε 2 οι μπυρόβιοι σε αυτό το σπίτι τουλάχιστον), για τον καφέ το ήξερα, ειδικά για τα ανθοφόρα και μυρωδάτα, να είσαι καλά

    tovene αποχή - παροχή ε; δεν το είχα σκεφτεί έτσι... όσο για τις μαζώξεις έχεις ανοιχτή πρό(σ)κληση όταν ξαναέρθεις

    mahler κι εσύ; (μαυρισμένος;) να φοράς αντιηλιακό μικρέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hfaistiwna έτσι σε θέλω, αισιόδοξο και χαρούμενο πάντα, τα φιλιά μου

    pisoglenti ποτέ παραίτηση, μόνο αγωνιζόμενοι κερδίζουμε, κάθε είδους παραίτηση σημαίνει και παραίτηση από την ίδια τη ζωή

    Tanila έτσι πρέπει, να μην χαλάσει ο ήλιος τη λουλουδένια σου επιδερμίδα (με τον mahler τελικά τι τρέχει;)

    kosta στην υγεία σου φίλε, κάθε καλοκαίρι σου να είναι καλύτερο από το προηγούμενο

    G.P. έχω χάσει επεισόδια μου φαίνεται, κι επαφές και φίλους, και γμστα με αυτές τις δουλειές, αλλά εσύ μου φαίνεσαι χειρότερα κι από μένα... 4ο καλοκαίρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι σε αποχή δηλαδή και απολαμβάνεις μπυρίτσα στο μπαλκόνι; Τί σόι αποχή είναι αυτή; Μήπως θα ήθελες και μία απόχη για να πιάνεις τα πτεούμενα ψάρια έξω από το μπαλκόνι σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ασε με Γιάννιιιιη μουουουου
    Με κυνηγάει να μου τραβήξει τα κοτσιδάκια και να μου πετάξει πέτρες.
    Νομίζω πορσπαθεί να με φλερτάρει, αλλά είναι ακόμα στο νηπιακό στάδιο του φλερτ.
    Μέχρι να ωριμάσει, εγώ έχω γεμίσει μελανιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. island αχ ναι, ιδανικό θα ήταν...

    Tanila τι τραβάς κι εσύ που μπας και μπλέκεις μ'όλους τους ανώριμους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε