8/4/08

& 40 για την Δενδρογαλή

Η άλλη φίλη δενδρογαλή, θέλοντας να με αποτελειώσει μου κάνει πάσα, όχι 1 όχι 2, όχι 3 αλλά 40 ολόκληρες ερωτήσεις, έλεος δηλαδή, ούτε στα λευκώματα του γυμνασίου... (που τα θυμήθηκα τώρα θα μου πείτε, όσοι από εσάς τα θυμούνται βεβαίως).

1. Όνομα: Γιάννης

2. Γενέθλια: 23/5/65

3. Ζώδιο: Δίδυμος

4. Χρώμα μαλλιών: Καστανά

5. Χρώμα ματιών: Το ίδιο

6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ? Ναι αμέ

7. Είδος μουσικής που ακούς: Jazz, R& B (όχι το σημερινό), Soul

8. Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: Duffy duck

9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά? Ο αγαπημένος Sikia, ελπίζω να μην επιβαρύνω τη θέση του στη δίκη με αυτή τη δήλωση

10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Που είναι τα τσιγάρα / ο καφές;

11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: ένα φυλαχτό της γιαγιάς

12. Τί έχεις στον τοίχο σου? μια πάντα κι ένα πίνακα Πικάσο

13. Τί έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου? κάτι κούτες με cd που σπρώχνει το σκυλί μου

14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες? θα έλεγα: αυτό παλιό κι άλλο καινούργιο (ή έγινε σεισμός και δεν το πήρα χαμπάρι;)

15. Αγαπημένος αριθμός: 4

16. Αγαπημένο όνομα: Μαρία, Δήμητρα (οι βαφτιστήρες μου)

17. Τα χόμπι σου: Παλιά ήταν αθλητισμός (τένις, τρέξιμο), μετά καθιστικά (διάβασμα), μετά την πρεσβυωπία άντε κηπουρική (η σύνταξη αργεί...)

18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα? Μια χαρά είμαι κι εδώ

19. Μια ευχή για το μέλλον: Πιο λαμπερό, φωτεινό, χωρίς έγνοιες

20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες? Αν υπήρξε ποτέ σε αυτή της Ατλαντίδας

21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Σκυλί, αγάπη κι από άψυχα το κομπολόι μου

22. Αγαπημένο λουλούδι: Φούλι (μπουγαρίνι)

23. Αγαπημένη σειρά: Απαράδεκτοι

24. Αγαπημένη ταινία: Νοσταλγία

25. Αγαπημένο τραγούδι: My funny valentine

26. Aγαπημένο βιβλίο: Στην κοιλάδα με τους ροδώνες

27. Αγαπημένο ζώο: Σκύλος

28. Αγαπημένο ρούχο: Τ-shirt

29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Σπένσερ Τρέισι / Κάθριν Χέμπορν (το απόλυτο ζευγάρι)

30. Αγαπημένο χρώμα: Μπλε (βεβαίως)

31. Αγαπημένο φαγητό: Γεμιστά (μικρασιάτικα)

32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι? είμαι αρκετά σύνθετος για να ταυτιστώ μόνο με έναν, στοιχεία από πολλούς

33. Κακή συνήθεια: χάνω πολύ χρόνο από τη ζωή μου σε ανούσια πράγματα

34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: σταθερά αισιόδοξος

35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: υπερπροστατευτικός

36. Συνηθισμένη ατάκα: για πες;

37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Αρχαιολόγος ανασκαφών

38. Μεγαλύτερος φόβος: απώλεια αγαπημένων

39. Η καλύτερη pizza: η σπιτική (δε λέω η δική μου μη με περάσετε για ψώνιο)

40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…: απίστευτο δέσιμο, σαν παιδιά

Υ.Γ.: και για να σπάσουμε πολύ πλάκα δηλαδή με την άρνηση που θα φάω τώρα, προσκαλώ να παίξουν οι: vrakas kostas, sikia, billzouk, tanila και εις άλλα με υγεία...

13 σχόλια:

  1. blueprintsouli, επειδή ποτέ δε σου χαλάω χατήρι θα συμμετάσχω! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τουλάχιστον εσύ θα πάρεις σύνταξη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to know us better!!!!

    κι άλλος δίδυμος στο χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9/4/08, 4:55 μ.μ.

    Άμα λέμε άγνωστες λέξεις (φούλι, μπουγαρίνι) βάζουμε και μία φωτογραφία να καταλαβαίνει το αναγνωστικό κοινό τι λέμε!!!

    Ευχαριστώ για τη συμμετοχή, ήταν να μην πάρω θάρρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε Γιαννη...δεν πιστευω να σοβαρολογεις με..την προσκληση;!!!
    Το εχω δηλωσει 100 φορες,πως δεν παιζω πλεον!Μονο σοβαρολογω!Με τον ...τροπο μου!Ασε που εχω και καποια παλιοτραυματα απο τον Αλβανικο πολεμο και υποφερω ..ο δολιος!
    Δεκα ερωτησεις απαντησα στο δεσποιναριον και αυτες,υπο μορφην σχολιου!
    Ειμαι λιονταρι!Σε ζωδιο,χρωμα τριχας,ματιων και λοιπα!Γεννηθηκα στις 28/7 ....που να θυμαμαι τωρα,σε καποιον ζωολογικο κηπο!
    Μετα για τιμωρια,με πηγαν στα κρυα κλιματα της βορειας Ευρωπης!Ελληνικα αρχισα να γραφω περυσι!Μετα απο σχεδον 20 χρονια!
    Για αυτο αδυνατω και να εκφραστω σωστα και συχνα με παρεξηγουν!
    Αλλα στασου!Γιατι με ρωτας εμενα!Τι σε νοιαζει ποιος ειμαι!
    Πως λενε στα Ελληνικα..ευχαριστω;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. sikia μου, το ήξερα πως μπορώ να στηριχτώ σ'εσένα, και που να δεις στη δίκη τι θα πω...

    tanila διατί βογκάς καλή μου; δεν ήταν σκοπός μου να σε ζορίσω αγαπημένη, αν θες, αν δε θες οκ

    tovene592 παίζεται αγαπητέ, όπως πάει το εφάπαξ θα πάει για τα έξοδα...

    ria είμαστε καμπόσοι ε; άστους να λένε, καλοί είμαστε...

    δενδρογαλή καλά, θα ψάξω να βρω φωτό και θα την αναρτήσω... να'σαι καλά (κι ας παίρνεις θάρρος)

    kosta όχι ρε συ, πλάκα έκανα, για αυτό και σε έβαλα πρώτο-πρώτο, εξάλλου σε είχα δοκιμάσει στο προηγούμενο κι είχα φάει το "άκυρο", αν πρόσεξες το Υ.Γ. μου ξεκινούσε: και για να σπάσουμε πλάκα...
    Υ.Γ.: πάντως σ'ευχαριστώ και για αυτές τις πληροφορίες που μου άφησες, τώρα εξηγούνται κάποια πράγματα...
    ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περιττό να σου πω ότι κάηκε η αξιοπιστία σου, μετά την απάντηση στην ερώτηση [9]. Κανένα δικαστήριο δεν θα δεχτεί την μαρτυρία σου πλέον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. yo!reeka και που να δοκιμάσεις από τα χεράκια μου... άλλο να σε λέω

    jimmy θα με διαβάσεις αύριο και θα δεις πόσο αντικειμενικός κι ακριβοδίκαιος ήμουν στην κατάθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολες κατι εχουν να πουνε..αλλά η τελευταία..με λυγισε.. "απίστευτο δέσιμο, σαν παιδιά".. :) καλό βραδάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχα, για πες... κι' αλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. roadartist μα όταν λέω το παιδί (κι εννοώ το σκυλί) στη δουλειά με κοιτούν περίεργα ή μη έχοντες... καλό σου βράδυ κι εσένα

    fava να πω, να πω, αλλά δεν προλαμβάνω καλή μου, για αυτό και αγαπημένη ατάκα είναι το "για πες" για να λένε οι άλλοι και να ξεκουράζομαι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε