29/3/08

Αλλαγή... ώρας & στόχου

Εντάξει, το παραδέχομαι, βαριέμαι εύκολα. Η ρουτίνα με κουράζει ακόμη περισσότερο, αλλά ακόμη κι όταν κάτι έχει ένα ενδιαφέρον και μια εναλλαγή αν το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό και πάλι αποζητώ την αλλαγή. Έχω ρουτινιάσει άσχημα λοιπόν με την δουλειά, με το ότι δεν προλαβαίνω ή δεν έχω το κουράγιο και την όρεξη να κάνω πράγματα που θα με γέμιζαν. Ακόμη χειρότερα είναι όταν απολαμβάνω κάτι κι έρχεται να με προσγειώσει ανώμαλα μια εργασιακή αναποδιά. Χθες βράδυ λοιπόν μετά από μια έξοχη παράσταση που είδα με καλούς φίλους (Θείος Βάνιας στο Ανοιχτό Θέατρο - έξοχος ο κος Σοφοκλής Πέππας αλλά και συνολικά η παράσταση), άνοιξα το ρημαδοκινητό κι είδα μια πολύ δυσάρεστη εξέλιξη σε κάποιο εργασιακό θέμα. Αυτό ήταν, μου χάλασε όλη η διάθεση ξαφνικά. Τι το ήθελα; τι τα θέλουμε γενικά; να αγχωνόμαστε ακόμη και μετά τη λήξη της βάρδιας, να δουλεύουμε κι αφού έχουμε φύγει από τον χώρο εργασίας; άσε που δε μιλάμε ούτως ή άλλως για 8ώρα εδώ και καιρό. Κι όσο βλέπουν ότι αντέχεις άλλο τόσο σου δίνουν να κάνεις, οπότε: ή το παίζεις χαζός και τα κουτσοβολεύεις ή προσπαθείς όλο και περισσότερο προσβλέποντας σε κάποια μελλοντική εξέλιξη (που έρχεται πολύ μελλοντικά όμως... ή και στην επόμενη δουλειά μια και θα έχεις σιχτιρίσει μέχρι να την δεις αυτή την εξέλιξη).
Φταίω κι εγώ όμως που επιτρέπω να γίνονται κάποια πράγματα, που δεν διεκδικώ κάποια άλλα και που τελικά καταπίνω όλες τις εντάσεις και δεν τις αφήνω να εκτονωθούν όπου κι όταν πρέπει. Φταίει κι αυτή η Άνοιξη που όλο λέει να μπει κι όλο το καθυστερεί, σα νύφη ένα πράγμα, που πρέπει να κάνει τις παραδοσιακές βόλτες πριν μπει στην εκκλησιά.Η σκέψη μου τελευταία με πηγαίνει σε άλλα μέρη (και όχι για Χαβάη, έλεος δηλαδή, αν το ακούσω ή διαβάσω άλλη μια φορά θα κάνω χαρακίρι), χωρίς τόσο άγχος είτε για δουλειά είτε για προσωπικά ζητήματα. Να κάνω βόλτες μακρινές, δίπλα στη θάλασσα, σε λιβάδια ανοιξιάτικα ανθισμένα, να παίζω με το σκυλί μου, να ξαναερωτευτώ τον άνθρωπό μου, να ξαναζήσω ότι στερούμαι κι ότι επιθυμώ κοντολογίς.
Μπαίνω στ' αμάξι κι όπου με βγάλει λοιπόν, καλή βδομάδα να έχετε και με το καλό ο Απρίλης που έρχεται
υ.γ.: το μόνο που μ' αρέσει σε αυτή την αλλαγή ώρας είναι που μεγαλώνει η μέρα
υ.δ: με έκαναν ρόμπα κάποιοι φίλοι του εξωτερικού, κι άντε τώρα να δικαιολογηθείς σε αμνούς...

20 σχόλια:

  1. εμένα πάλι μου φτιάχνει τη διάθεση όποτε ακούω το συγκεκριμένο τραγούδι..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τουλάχιστον τώρα ξυπνάμε αφού έχει χαράξει και οδηγώντας βλέπεις μια φοβερή ανατολή!
    λίγο είναι αυτό για να σου φτιάξει τη μέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eνω το κινητο ειναι ανοιχτο, αφαιρουμε την μπαταρια για να φαινεται οτι ειναι εκτος δικτυου.
    Ετσι εχουμε καλον υπνο και ακομα καλυτερο σαββατοκυριακο.

    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H πρωτοψαλτη πρεπει να υποβληθει σε αφαιρεση φωνητικων χορδων μετα απο αυτο το ασμα,οχι δλδ οτι τα προηγουμενα της μου αρεσαν,πρωην ταγαρι που εγινε γιαπισα...μπλιαχ.
    Ολα καλα και ωραια αλλα με τη Χιλαρυ φιλτατε blueprints?
    Με τη Χιλαρυ?
    Εκτος αν ξηγιεσαι greek lover με σκοπο κανα διορισμο στο αμερικανικο δημοσιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην τα εσωτερικεύεις όλα.

    Ερωτεύσου πάλι και τρέχα μακρυά έστω και για μια βδομάδα.

    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι φορές που κι εγώ θα ήθελα να πάρω το αυτοκίνητο και να χαθώ κάπου χωρίς να ξέρω που και πότε θα γυρίσω. Αλλά πάντα το αναβάλλω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε καταλαβαίνω ως εκεί που δεν πάει αγαπημένε και το ξέρεις τα έχουμε πεί... Εγω ακροβατώ με την παραίτηση που αναβάλλω αλλά θεωρώ αναπόφευκτη. Το τι μέλλει γενέσθαι ο καιρός θα το δείξει. Απλά χρειάζεται να μην ξεχνάς τα πράματα που σε κάνουν ευτυχισμένο. Με αυτό τον τρόπο θα μπορείς ευκολότερα να πράξεις ανάλογα. Α και μην ξεχνάς. Επειδή δεν σχολιάζω συχνά δεν πάει να πεί ότι δεν είμαι γύρω... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γιάννη είσαι σπίτι
    γιατί σε παίρνω και μιλάει
    πάμε κάπου που δεν έχουμε πάει
    αλλά μην κάτσουμε άλλο σπίτι...


    λολ

    αν παριατηθείς θα σκοτωθώ. πως θα στείλουμε το παιδί στο ιδιωτικό; θα σκοτωθώ.

    (λολ)

    ...αχ κα νά ξερες πόσο σε καταλαβαίνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πόσο ζηλεύω όλους αυτούς που με την λήξη του ωραρίου, κλειδώνουν το γραφείο και όλες τις υποχρεώσεις του και τα ξεχνάνε για την υπόλοιπη μέρα.
    Θα μου πεις (και θα έχεις δίκιο) ότι διάλεξα λάθος δουλειά... Το ξέρω, αλλά είναι αργά τώρα πια.
    Την καλύτερη δουλειά κάνεις με τις αποδράσεις. Μάζεψε λίγο ήλιο και αέρα και για μένα...

    υ.γ. αναφορικά με την συγκεκριμένη αοιδό, μένω στο κυκλοφορώ κι οπλοφορώ και αγνοώ (τα περισσότερα από) τα υπόλοιπα δικά της, κυρίως την δεκαετία του 2000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γκουχου γκουχου

    (δε μου φτανε η ιωση μου το'χει γυρίσει σε μια αλλεργία ανοιξιάτικη άλλο πράγμα!)

    εμείς δουλεύαμε και το σουκού, λέμε

    γκούχου γκούχου

    υγ. και μετά λες εμένα παραπονιάρη..

    καλή βδομάδα βρε, και μη ξεχνιόμαστε, από αύριο ξεκινάει η 2η θεματική εβδομάδα στο MET.tv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος31/3/08, 2:51 π.μ.

    1ον: εγώ γύρισα από το θέατρο και ξεκίνησα να κάνω διορθώσεις στο τελικό πρόγραμμα του συνεδρίου, για να τις έχει πρωί-πρωί ο γραφίστας! τώρα τελείωσα..
    2ον: αν μαζευτούμε πολλοί, μπορούμε να κάνουμε μία μήνυση στην Πρωτοψάλτη; Έχουμε ελπίδες να κερδίσουμε;
    3ον: αυτό που άμα είναι το κινητό ανοιχτό και βγάλεις την μπαταρία φαίνεται εκτός δικτύου, με έχει αφήσει άφωνη!... Νόμιζα ότι είναι σαν να το κλείνεις, άμα βγάλεις την μπαταρία (12 points στον x-oyranoy!)
    4ον: πες μου πότε θα παραιτηθείς να το κάνουμε μαζί - το έχω δηλώσει προ πολλού ότι το παλεύω
    και τελευταίο και σημαντικότερο: εγώ ψηφίζω Obama!
    Ουφ, τα είπα όλα!... Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι πολύ γλυκούλης στη φωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλή βδομάδα!
    ελπίζω να πάνε καλύτερα τα πράγματα.
    (τι δουλειά είναι αυτή?)
    ψάχνω το εργασιακό μου μέλλον και μαζεύω γνώμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. α,κυρ blueprints μου εγώ μια χαρά και Χαβάη πήγαινα μ αυτά που συμβαίνουν στη δουλειά μου

    υγ αλλά ούτε θαλάσσιο στρώμα,ούτε μια ρόδα, ούτε ΤΙΠΟΤΑ

    η συμπάσχουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τανίλα σε περικαλώ να μην την πέφτεις στον blueprintsouli, άκου εκεί "είσαι πολύ γλυκούλης στη φώτο". Ντροπή δηλαδή, φλερτάρεις ασύστολα μπροστά στα μάτια μας, που είναι επιτέλους το κράτος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. νιόβητο ξέρω καλή μου, ήσουν η αιτία που το θυμήθηκα, εμένα πάλι παίζουν τα νεύρα μου, το έχουν βάλει σαν rigtone και 2 συναδέλφισσες στη δουλειά για να μου σπάνε τα νεύρα...

    ria ακριβώς, και μόνο για το μεγάλωμα της μέρας αξίζει...

    x-oyranoyκαταπληκτική συμβουλή, είστε ο ήρωάς μου...

    guerrero7,62 συμφωνώ για την αφαίρεση, όσο για τη Χίλαρυ, να μωρέ... δεν μπορούσα να αρνηθώ, είναι που είμαι ευγενικός τύπος, όσο για διορισμό σε Δημόσιο ούτε που το σκέφτηκα, ρε λες;

    βάσκες το προσπαθώ αυτό, αυτή η βδομάδα δε μου κάθεται όμως, καλή σου βδομάδα

    mahler76 εγώ είναι που δεν οδηγώ (αν παρατηρείς στη θέση του συνοδηγού είμαι στη φώτο...), αλλιώς συχνά πυκνά θα την έκανα

    one big dj μη μου δικαιολογήσαι καλό μου, εννοείται, κι εγώ το ίδιο δεν κάνω; όσο για το πότε θα την "κάνουμε"; όταν είμαστε σίγουροι μάλλον ότι έρχεται το καλύτερο

    provate πτου σου βρε, λολ, (ακόμη γελάω, άσε που άρχισαν να μου το τραγουδούν και μέσα στο σπίτι σ'αυτή τη διασκευή)
    ξέρω ότι με καταλαβαίνεις, και μάλιστα πολύ... φιλί

    jimmy έτσι είναι, μας αρέσουν τα δύσκολα μου φαίνεται εμάς...
    υ.γ.: συμφωνώ εντελώς

    equil-chaos καραμελίτσα; κι εμείς τι κάνουμε δηλαδή το Σ/Κ, και γιατί νομίζεις δεν έχουμε χρόνο ούτε για καφέ (μη νομίζετε δηλαδίς ότι σας σνομπάρουμε...)
    καλή σου βδομάδα, αν βρω το χρόνο θα ενημερωθώ κι από το έγκυρο κανάλι σας...

    δενδρογαλή μου,
    1ον: οκ, μπορεί να είσαι και χειρότερα από μένα
    2ον: ναι, ναι, έχω και καλό δικηγόρο...
    3ον: και 12 από εμένα, η καλύτερη συμβουλή εδώ και καιρό...
    4ον: λέω να το κάνω μετά το καλοκαίρι ή ενδιάμεσα... θα δούμε
    (κι εγώ Ομπάμα προτιμώ, αλλά μην το πεις στη Χίλαρυ, θα μου κόψει την καλημέρα)
    καλή σου βδομάδα...

    tanila δηλαδή με ξέχασες κιόλας;;; σνιφ, λυγμ

    phoinix άσε δεν θα τη συνιστούσα... άγχος, άνευ ωραρίου, Σ/Κ, κλπ, άλλη - άλλη καλύτερα...
    καλώς ορίσατε και καλή σου βδομάδα

    kanataki α του κλαμπ; κι εσείς; μια TV Star? μα που πάει αυτός ο κόσμος;
    ο συμπάσχων...

    sikoulini άστην μωρέ, γιατί να μη χαίρεται κι αυτή; όσο για το κράτος: μπουχαχα, το ποιό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλλαγη...χωρας θα συνιστουσα!
    Η ωρα απο μονη της...δεν φτανει!
    Καλη εβδομαδα ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ξέρεις αν το καλοσκεφτείς, μακροπρόθεσμα όλα για καλό συμβαίνουν... Οπότε προς το παρόν χαλάρωσε, μην δίνει ςπερισσότερη σημασία από ότι χρειάζεται και time will show... Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εχω βγει νοκ αουτ με τα σχολια που διαβασα και δεν θα σχολιασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. kosta έχεις κάτι υπ'όψιν σου; καλό σου μήνα αγαπητέ

    fevis καλό σου μήνα κι εσένα, έχεις δίκιο, χρειάζεται υπομονή αλλά μερικές φορές το κουράγιο μας εξαντλείται

    billako γιατί νοκ άουτ καλό μου; ποιός σε στεναχώρησε πάλι; (μη μου πεις η ακατανόμαστη γιατί θα με στεναχωρήσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε