24/1/08

Καρδιές στην Αθήνα

Μ' αρέσει που σε αντίθεση με τη σαπίλα και τη δυσωδία γύρω μας σε όλα τα επίπεδα κάποιες καρδιές απτόητες συνεχίζουν να "χτυπούν" και να ομορφαίνουν τη ζωή μας και το οπτικό της βάθος. Έχω ήδη κουραστεί με τα σκάνδαλα, τα ποιος, που, πότε και γιατί, τις κλειδαρότρυπες κι άλλα φαιδρά των καιρών που το μόνο που κάνουν είναι να κουκουλώνουν την πραγματικότητα: την ακρίβεια, τις πτώσεις "αυτοκρατοριών", θεσμών κι άλλων αξιών που στην πραγματικότητα ποτέ δεν υπήρξαν, ήταν απλώς ένα καλοστημένο σκηνικό τύπου Σινετσιτά δεκαετίας 60 (με μπόλικο μελό και δήθεν νεορεαλισμό).
Το μόνο που ξεκουράζει το μάτι μου (γιατί το αυτί μου είναι μόνιμα κολλημένο σε αυστηρά μουσικούς σταθμούς) είναι κάτι ξεχασμένα ντοκιμαντέρ (από τη ζωή ψαράδων μικρών αφρικανικών νησιών μέχρι την ερωτική ζωή των κορμοράνων).
Κάπου ξαφνικά μέσα σ' αυτό το χάλι ήρθαν λοιπόν κάτι καρδιές, που παίρνοντας τη σκυτάλη από τις περσινές "αγελάδες", κοσμούν πλατείες κι άλλους χώρους της Αθήνας και μας κάνουν να αντιληφθούμε ότι υπάρχει κι αυτός ο ξεχασμένος μυς πάνω μας, που έχει τόση δύναμη όσο κανένας άλλος πάνω στο ανθρώπινο σώμα. Κολακεύτηκα σαφώς που συμμετείχα, έστω στο ελάχιστο που ήταν δυνατό, με κάποιο τρόπο σε μια από αυτές. Το προσχέδιο της "δικής" μας ήταν το παρακάτω:
(στην πραγματικότητα βγήκε πολύ καλύτερη,
προσδοκίες
ο τίτλος της)

Δείτε τις, ακουμπήστε τις, νιώστε τις, κι ίσως ξανανιώσετε και τη δική σας να χτυπά πιο δυνατά και σίγουρα, οδηγώντας σας σε αυτό που θέλετε κι όχι σ' αυτό που σας πλασάρουν...

Υ.Γ.: αφιερωμένο στο φίλο Γ. που η δική του τον πρόδωσε νωρίς...

Ενημερωτικά: ούτε κατά διάνοια μη φανταστείτε ότι συμμετείχα καλλιτεχνικά επί του έργου, ούτε ευθεία γραμμή δεν τραβάω, απλά συμμετείχα με άλλο τρόπο...

Update: φιλοτεχνημένη από τις
Γεωργιάδη - Θεσσαλονικέως Δέσποινα & Χατζηθεοδώρου Μαρία

22 σχόλια:

  1. Αχ τι όμορφο σχέδιο. Blueprintsouli, εκτός από σέξυ χοτ είσαι και καλλιτεχνική φύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι αυτο θα ελεγα και εγω, καλλιτεχνης.
    Παλι καλα που βγαλανε εκεινες τις απαισιες αγελαδες, ισως του χρονου κανουν συκιες και προβατα...
    χαχαχαχαχα
    kidding.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θα μας αποκαλύψεις πως συμμετείχες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι πρέπει να κάνει την καρδιά μου να χτυπήσει πιο δυνατά. Έχει καιρό που έχει πέσει σε λήθαργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και ποιος τράβηξε τις γραμμές καλέ? Ξέρασέ τα όλα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος25/1/08, 8:52 π.μ.

    SOS Όποιος ξέρει που έχεον βάλη τη "μηχανική καρδιά" παρακαλώ να με ενημερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η καρδιά σας καλέ...Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το πιο έξυπνο πράγμα που μου ρχεται αυτη τη στιγμή είναι αναφορικά με καρδιά είναι στίχοι από τραγούδια του Πλούταρχου....


    υγ και αυτό δεν είναι να το αφήνεις για σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να δώσω τις απαντήσεις στις απορίες του κοινού?
    υ.γ. είναι γνωστό ότι είμαι μεγάλη κατίνα, οπότε έχω τις απαντήσεις (από δικό μου ρεπορτάζ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος25/1/08, 4:42 μ.μ.

    Καλά που με ενημέρωσες...έβλεπα κι εγώ τις καρδιές έξω απ'την βιβλιοθήκη κι αναρωτιόμουν τί στο καλό είναι! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. sikia μου ότι είμαι είμαι (καλλιτεχνική φύση όχι και σέξυ χοτ...)

    x-oyranoy συκιές και πρόβατα, όχι κακή ιδέα, καθόλου κακή...

    nikola όλο απορίες είστε αγαπητέ, για να σας την λύσω αφού μου είστε και συμπαθής να σας πω ότι απλά έγραψα ένα μηνυματάκι πάνω της μόλις εγκαταστάθηκε στο χώρο της (20 επιλέχτηκαν συνολικά, αλλά πλέον έχουν φτάσει πάνω από 50 από περαστικούς...)

    jimmy μικρό παιδί είσαι βρε, μην απελπίζεσε

    equil οι γραμμές είναι των καλλιτεχνιδών που αναφέρω στο update

    tanila γλυκιά μου μόλις το μάθω θα σε ενημερώσω

    fevis σας ευχαριστούμε, στην πραγματικότητα είναι πολύ ομορφότερη

    kanataki μισώ Πλούταρχο, τόσο που θα μπορούσα να συνταχθώ με Νανάκο εναντί σου...
    υ.γ.: πλάκα κάνω έτσι;

    jimmy φανέρωσε τις πηγές σου πάραυτα...
    υ.γ.: τι στο καλό, μέσα σ'όλα είσαι συ;

    νιόβη καλή μου είδες; είμαι εδώ για να σας ενημερώνω για τα τεκτενόμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ για το μικρό παιδί (αν και δεν το πιστεύω - έρχεται το 38 οσονούπω)
    Επικαλούμαι το δημοσιογραφικό απόρρητο και δεν θα αποκαλύψω τις πηγές μου. Και ναι, είμαι μέσα σε όλα. Θα έπρεπε να το έχεις καταλάβει ήδη. Ξέρω πολλά και ακόμη περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξαμολιέμαι στους δρόμους να την πετύχω! ΛΟλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. jimmy εντάξει λοιπόν, τέτοιος είσαι, εγώ φταίω που σε είπα μικρό

    αντώνη δεν θα'ναι και πολύ δύσκολο να την βρεις μετά από τόση περιγραφή... καλές βόλτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ tanila (και κάθε άλλο ενδιαφερόμενο): η μηχανική καρδιά βρίσκεται στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, προς την έξοδο για τον Εθνικό Κήπο. (σαν τον Ανδριανό και εγώ κάνω πίσω και προδίδω το μυστικό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λοιπον για να δεις ποσο πολυμηχανος ειμαι, μηπως καποιο συγκεκριμενο μελος του κορμιου σου αποτελεσε εμπνευση και μοντελο για τον σχηματισμο-κατασκευη μιας εξ αυτων των καρδιων?

    Εμενα πολλες φορες μου λενε οτι το κωλαρακι μου μοιαζει με βερυκοκακι αλλα δεν εχει γινει εκθεση ακομα Φρουτα in athens.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. jimmy της έδωσα κι εγώ τις πληροφορίες στο δικό της blog (γιατί μη νομίζει ότι πρόκειται και για καμιά σούπερ έξυπνη)

    x-oyranoy είσαι πολυμηχανικότερος (ε;) του Οδυσσέα, αυτό έχω να πω, μα που το σκέφτηκες κάτι τέτοιο;
    επίσης βερυκοκάκι; Φρούτα in Athens? καλή ιδέα (τι πίνεις;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα! Θα συμφωνήσω με όλα όσα έγραψες για την ομορφιά του να συναντάς αυτές τις καρδιές στο δρόμο σου.. :)
    Όντως ειναι υπέροχες, δυστυχώς ακόμα και σε αυτό, βρέθηκαν αρκετοί που τις σνόμπαραν..
    Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι ανοιχτόκαρδοι, που ευφραίνονται με όλα αυτά τα έργα..... :)) ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σας μισώ όλους που ανεβάζετε το Hearts in Athens! Στη Θεσσαλονίκη έγινε μόνο μια μπιενάλε και δεν ήταν και τις προκοπής. Μετακομίζω πάραυτα!

    PS: Δεν το περίμενα να έχεις μυστικά από εμάς. Ρουφ τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. roadartist η αντίδραση είναι δεδομένη και ίσως και λογική κάποιες φορές, φιλιά και σε σένα

    mad διατί τέτοιο μίσος αγαπητέ δόκτωρ; από την άλλη αν θέλετε να μετακομίσετε μια χαρά θα περάσετε (και θα περάσουμε βεβαίως)
    υ.γ.: το "μυστικό" το φανέρωσα ήδη σε ανωτέρω σχόλιον (του σνικόλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 1) Δε σε πιστεύω -μέγα καλλιτέχνη
    2) Το κινητό σου έγραψες?
    3) Από Σεπτέμβριο θα με τρώτε στη μάπα και για 3 τουλάχιστον μήνες. Μη σκας

    Καλημέρες αφεντικό ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. mad ok, δίκιο θα έχεις, όχι, αυτό το δίνω με φειδώ, μπράβο (παρότι απειλή μου ακούγεται το τελευταίο θα το αντέξω... μάλλον)

    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε