8/11/07

Καλή διάθεση

Σήμερα ξύπνησα με καλή διάθεση, κάτι που συνεχίστηκε για όλη τη μέρα. Το αεροπλανάκι μου έχει κατακόρυφη προς τα πάνω τροχιά. Μπορεί να φταίει που μπήκε η Αφροδίτη στο Ζυγό και με ευνοεί σαν σχήμα (λέμε και κανά πιασιάρικο αστρολογικό παρότι δε σκαμπάζω /πιστεύω μία γενικά, ευτυχώς που δε με διαβάζει η πολύ καλή αστρολόγος φίλη γιατί θα μου έκοβε και την καλημέρα), μπορεί να φταίει που κι ο προβατάκος ανεβάζει αυτά τα Χριστουγεννιάτικα ποστ (που αν δεν είσαι καταθλιπτικός και μοναχικός τύπος, όσο να'ναι σου αρέσουν οι γιορτές και οι μαζώξεις), ίσως πάλι ο καιρός που χειμωνιάζει ανεπιστρεπτί (και σε φέρνει πιο κοντά, κρύο-κρύο κλπ), ποιός ξέρει τι ακριβώς.
Πάντως και το όνειρο που είδα, ότι είχα να πάω λέει στην Πάτρα να κάνω κι εγώ δε θυμάμαι τι - αλλά καλό ήταν - ή το άλλο το σημαδιακό που φίλη με είδε στον ύπνο της και με πήρε πρωινιάτικα στη δουλειά να με ρωτήσει αν είμαι καλά, όλα έπαιξαν τον μικρό ή μεγάλο ρόλο τους. Παρότι εργασιακά οι αναποδιές ήταν απανωτές, έπρεπε να περάσω από το λογιστή για να κλείσω βιβλία, κλπ αηδίες που δε χωνεύω με τίποτα, η διάθεση παρέμενε σε υψηλά επίπεδα. Σήμερα άναψαν για πρώτη μέρα και τα καλοριφέρ, γιορτάζουν πολλοί και καλοί φίλοι και φίλες - secret link μου φιλιά κι από δω - όπως επίσης καταλαβαίνετε δεν έχω θέμα ακριβώς, σαν τον καλό φίλο billzouk - αλλά έχω καλή διάθεση οπότε όλα τα βλέπω ρόδινα (και όχι δεν πήγα στα οροπέδια του Ρεθύμνου κι έχω τέτοια κέφια και σουρεάλ ψυχοσύνθεση) .
Αύριο είναι μια σημαντική ημερολογιακά ημέρα για μένα οπότε σίγουρα δεν θ'αφήσω τίποτα να μου την χαλάσει. Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να φορέσετε τα γιορτινά σας χαμόγελα.

15 σχόλια:

  1. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά να περάσεις αύριο λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/11/07, 4:16 π.μ.

    Μ' αρέσουν τα up σου :) Δεν πιστευω να εχεις γενεθλια και να μην μας το λες ε?
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε παρακαλώ τώρα!!!!


    τι είναι αυτά που λες!!!


    ...άκου λέει δεν έχω θέμα!


    υπάρχει πιο σημαντικό και αξιόλογο ζήτημα για να γράψουμε από την καλή μας διάθεση;


    εεεε; μπεεεε;


    καλημπέεεερα! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/11/07, 2:19 μ.μ.

    καλημέρα bluepr.χίλιες καλημέρες

    έτσι να μαστε με ανεβασμένη διάθεση. έιναι κατι μέρες ρε παιδι μου που νιωθεις 10 κιλα ελαφρύτερος.

    αύριο, το αεροπλανάκι να φτάσει στην στρατόσφαιρα, χεχε
    φιλιά
    :)))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος9/11/07, 2:27 μ.μ.

    Aλήθεια μπήκε η Αφροδίτη στο Ζυγό;
    Κι εμένα η διάθεσή μου γιατί είναι χάλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εύχομαι κάθε μέρα να υπάρχει κάτι διαφορετικό ή κάτι ίδιο, που να σου ανεβάζει έτσι τη διάθεση και να τα βλέπεις όλα θετικά!

    καλά να περνάς! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι.. Να έχουμε ακμαίο το ηθικό και ανεβασμένη την διάθεση, να φυσήξει αεράκι αισιοδοξίας στην blogo γειτονιά που έχει πάρει λίγο τα κάτω της τελευταία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μιά χαρά σε βρίσκω! Σήμερα φαντάζομαι πήγαν όλα τέλεια...είχες προετοιμαστεί;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. scorpios thanks a lot
    snikola σ'ευχαριστώ, δεν εννοούσα ότι θα κάνω κανένα τρελό πάρτυ, απλά είναι για κάποιον προσωπικό λόγο η μέρα μου...
    fava όχι δεν πρόκειται για γενέθλια, είμαι για την ακρίβεια ανοιξιάτικο-καλοκαιρινός
    provatako μου, όλα καλά να σου πάνε κι εσένα καφτώ αγόρη
    ammos πολλές και καλές ημέρες, σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου
    tanila πέρα από πλάκα ναι, ίσως νιώθεις έτσι που δε με βλέπεις όσο συχνά θα ήθελες...
    jojo μου, όντως δεν έχει σημασία τι ακριβώς σε κάνει να αισθάνεσαι καλά αλλά το ίδιο το συναίσθημα, κι εσύ ότι καλύτερο
    fevis μόνο με αισιοδοξία ξεπερνάμε δυσκολίες και σκοπέλους καλή μου, έχει όντως πέσει καντήφλα στην μπλοκογειτονιά τελευταία;
    antoni σαφώς και προετοιμάστηκα από νωρίς το πρωί, με μια πανοπλία που δεν την διαπερνούσε τίποτα όμως... ακόμη κι όταν με έβριζαν απαντούσα με χαμόγελο, μακάρι να κρατήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα! Πολύ χαίρομαι για την καλή σου ψυχολογία....φαντάσου να είχες περάσει και απο τα βουνά του Ρεθύμνου :)) Να είσαι καλά bluprints και να περάσεις ένα ακόμη πιο όμορφο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σ'ευχαριστώ road το ίδιο και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κοιτα να δεις που αν δεν ειχα διαβασει το ποστ με τα αγαπημενα αντικειμενα δεν θα είχα ιδέα τι σημαίνει το αεροπλανακι πανω....


    υγ αλλά το διάβασα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. tsaperdona όπως είπα και στα 5 αντικείμενα αναφέρεται σ'ανθρώπους που με ξέρουν, οπότε ... χαίρομαι που είσαι στην παρέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε