18/4/07

13 + 13 Ki(a)notipies Vol.1

Οι αριθμοί δεν είναι τυχαίοι, δέκα ήταν οι εντολές, έντεκα υπάρχει γνωστός blogger και δώδεκα ήταν οι μαθητές (όχι του μονοταξίου σχολείου του χωριού μου κουτό). Επίσης επειδή δεν είμαι προληπτικός και το 13+13=26, δηλαδή 2+6=8 (για όποιον κατάλαβε), μια χαρά είναι τόσα – για αρχή τουλάχιστον.

ΑΠΟΦΕΥΓΩ - ΑΠΟΖΗΤΩ (ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΣΤΗΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ)

Δομημένα ομόλογα - Αδόμητα & ανομολόγητα

Παραθυρικές ειδήσεις - Ειδήσεις Star

Την ίδια διαδρομή για το ίδιο μέρος - Εναλλακτικές διαδρομές

Το ξύρισμα αρχίζοντας από την ίδια πλευρά - Ρουτίνες άλλου είδους (π.χ. σε σχέσεις)

Julia & Romeo, sorry Ilia εννοούσα - Catman alone

Ταινίες (δήθεν) δράσης - Ταινίες ψυχής

Παραισθήσεις - Διαισθήσεις

Γυαλιά πρεσβυωπίας - Γυαλιά ηλίου

Μυώδεις ανεγκέφαλους - Ευφυείς τσουπωτούς

Ανορεξικές / ανεγκέφαλες / νευρωτικές - Ευφυείς τσουπωτές (ή καμπυλωτές έστω)

Γάτες (λόγω αλλεργίας) - Σκύλους εννοείται

Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα - Αναίσθητα κοινά δεδομένα

Αμερικάνο/παγκοσμιοποίηση - Τοπικισμό

Σίγουρα θα υπάρξει συνέχεια, τα λέμε αγαπητοί ημερολογιάκηδες.

5 σχόλια:

  1. Θα συμφωνήσω με τον billzouk. Δηλαδή… για να είμαι και απόλυτα ειλικρινής μαζί σου… και για να το διατυπώσω όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται:

    Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προς τι η απορία βρε παιδιά; Είναι πολύ απλό: αυτά παθαίνεις παρακολουθώντας τηλεόραση, ταραχή εν κρανίω... Πόσο μάλλον μετά από κοπιαστική μέρα στη δουλειά που σ'έχει κάνει "μαλλιά κουβάρια" κατά την προσφιλή έκφραση του κολλητού μου. Και πάλι καλά να λέτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν εγώ που σε καταλαβαίνω γιατί παίρνουμε τα ίδια ναρκωτικά έχω να συμφωνήσω στα εξής: αποζητώ ναι, αδόμητα και ανομολόγητα ναι, ειδήσεις σταρ φυσικά λόγω οικογένειας, εναλλακτικές διαδρομές σίγουρα, ρουτίνες άλλου είδους επίσης σίγουρα, δεν ξυρίζομαι άλλωστε, στον κατμαν διαφωνώ- με πιάνει η ψυχή μου, ταινίες ψυχής ναι για να με αφήνει η ψυχή μου, διαισθήσεις όχι, παραισθήσεις ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!! γυαλιά ηλίου μόνο από φέτος, μέχρι τώρα δεν τα άντεχα, ευφυείς τσουπωτούς ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, ευφυείς τσουπωτές μόνο στις σεξουαλικές μου αναζητήσεις, γάτες και σκύλους αγαπάω το ίδιο, αναίσθητο κοινό δεδομένο θα μπορούσε να είναι το ζώδιό μου, ΤΟΠΙΚΙΣΜΟΣ RULEZZZZZZZZZ!!!!!

    (τι έχω πάθει σήμερα και αφήνω τόσο μεγάλα comments????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. επιτέλους satyoula μου κι ένας άνθρωπος που με καταλαβαίνει... (όντως τα ίδια πέρνουμε :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε