20/3/07

7 movies

Και για απλή συμμετοχή στις 7 αγαπημένες ταινίες (από το μπαλάκι της αγαπητής jojo) έχουμε και λέμε:
Θυσία & Νοσταλγία του Ταρκόφκσι γιατί ούτως ή άλλως είναι ο πιο αγαπημένος μου σκηνοθέτης - ποιητής του κινηματογράφου












8 1/2 και Νύχτες της Καμπίρια γιατί ο Φελίνι στέκεται ισάξια με τον παραπάνω σε εικαστική σπουδαιότητα και ψυχογράφιση των χαρακτήρων του












Hero γιατί συνδυάζει απίστευτα την εικόνα με την κουλτούρα ενός σπουδαίου λαού

Breakfast at Tiffany's γιατί η Ώντρεϋ Χέμπορν είναι απίστευτα γλυκιά, λαμπερή, εύθραυστη κι όμορφη ταυτόχρονα
Finding Nemo γιατί από την 1η μέχρι την 15η φορά που το έχω δει γελάω και συγκινούμαι το ίδιο
και τόσες άλλες από Άιζεστάϊν και Φ.Λάνγκ έως Μπρουκς, Μόντυ Πάϊθονς και αδελφούς Μάρξ. Τι να πρωτοπείς δηλαδή

7 σχόλια:

  1. θένκιου που τελικά πήρες το μπαλάκι...
    δεν ήθελα να σε ζορίσω αυτές τις μέρες και δεν περίμενα να ανταποκριθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. nikola κι εγώ, κάποια στιγμή θα σου στείλω και το wallpaper που έχω φτιάξει σε Photoshop με τον εαυτό μου και τον Nemo παρέα
    jojo εγώ σ'ευχαριστώ, στο κάτω κάτω η ζωή συνεχίζεται και έτσι πρέπει να το βλέπουμε (κι ας λέω κάθε απόγευμα φεύγοντας από τη δουλειά, ας πάω τώρα να ταίσω ΤΑ σκυλιά μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτο που απο τον Ταρκοφσκι, φτασαμε στον Νεμο, μου εκαψε τον εγκεφαλο!
    Αυτο θα πει να εχεις γκαμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ή την έχεις (την γκάμα βεβαίως - ε καλά την λες και πετριά κάποιες φορές) ή δεν την έχεις billako μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν μη τι άλλο, είσαι ανοιχτός σε όλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε